Autor Wątek: War chess - szachy czarodziejów  (Przeczytany 4719 razy)

Offline Hammerdead

• Użytkownik

# Luty 09, 2009, 21:34:09
Witam.
Jest to mój pierwszy post na forum ,więc się przedstawię  ;) nazywam się Daniel mam 15 lat interesuje się grami ,konsolami ,PC-tami ,ASG ,Bitewniakami ,RPG-ami ,sportem ,filmami... za długo by to wszystko wymieniać ;) ,zwłaszcza ,że to dść dziwna kompozycja  ;D
Czas przedstawić wam mój 1 projekt na grę  8)

War Chess
(nazwa może ulec zmianie)
Uwaga! gra jest tylko inspirowana ,grą z filmu Harry potter! Nie jest to żaden plagiat ,ani nic  w tym stylu!
Jestem początkującym grafikiem 3D ,używający blendera ,od razu chcę zaznaczyć 2 rzeczy:
- Blenderem "bawię się" dopiero od niedawna ,więc nie oczekujcie cudów-niewidów na miarę karabinów Hemiego z ACU ;)
Jak na razie mogę wam pokazać tylko jeden mój model ,robiony przy pomocy tutorialu ,ale juz niedługo (w przeciągu 2-3 dni) zaprezentuje mój model zrobiony SAMEMU. A oto i owy model pionka szachowego:
- Jest to mój PIERWSZY projekt ,jak na razie potrzebna będzie ekipa (około 4-5 osób) myślę ,że za 2-3 tygodnie moglibyśmy zacząć pracę.

A teraz dane dotyczące projektu:
War chess nie będą zwykłymi szachami ,szachy te mają cechować nie tylko animowane sceny walki a'la "czary czarodziejów" ,ale także możliwość odblokowywania i zmieniania wyglądu swoich pionków ,rozważam również możliwość rozwijania ich pod względem statystyk oraz różne pola gry ,które by różnicowały rozgrywkę np. na polu wiatru pionki by miały 2 ruchy (te 2 pomysły są jeszcze mocno niedopracowane i na pewno ulegną wielu zmianą zanim trafią do gry) ,chciałbym również zainplantować do gry tryb multiplayer zarówno hotseat ,jak i online.
Mam jeszcze parę pomysłów ,ale przedstawić je mogę tylko osobom ,które dołączą do projektu.

Do projektu potrzebnych jest:
- 2 programistów
- 1 grafik
- muzyk