Autor Wątek: OpenSceneGraph  (Przeczytany 973 razy)

Offline xair

  • Użytkownik

# Luty 03, 2009, 15:10:40
Witam.
Ma ktoś może przygotowany OpenSceneGraph dla Code::Blocks ?? Nigdzie nie mogę go znaleźć, a z kompilacją mam problemy (np. na cygwin'ie)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline keymaster

  • Użytkownik

# Luty 04, 2009, 09:14:09
Witaj

Miło widzieć że ktoś jeszcze na tym grajdole wchodzi w temat OSG. W katalogu OpenSceneGraph masz plik CMakeLists.txt który posłuży Tobie do wygenerowania odpowiednich plików projektowych. Jedyne co musisz zrobić to odpalić CMake i skonfigurować projekt. Ja mam wersję 2.6 i w opcjach widzę że jest możliwość wygenerowania plików dla CodeBlocks.

pozdrawiam
Marcin

Offline xair

  • Użytkownik

# Luty 06, 2009, 22:55:06
W Code::Blocks mi nie wyszło.. Ale w VS 2008 EE się udało ale rozmiar projektu po kompilacji mnie przeraża.. Pomimo to tak jak wyczytałem o tym OSG to się świetnie zapowiada.. W weekend się będę uczył tego silnika, ale już mam o nim lepsze zdanie niż o OGRE lub innym "znanym" silnikem