Autor Wątek: Programista shaderów/ programista OGRE [AoC]  (Przeczytany 2871 razy)

Offline VG

  • Użytkownik
    • Portoflio

# Styczeń 28, 2009, 18:15:09
o3ex Team prezentuje:

Art of Combat - wspólnie tworzymy ambitny projekt RPG osadzony w realiach fantasy, gdzie przetrwają tylko najodważniejsi z najodważniejszych.

Główne cele oraz cechy gry:
- w pełni trójwymiarowe, specyficzne środowisko (w planach wykorzystanie postefektów)
- całkowicie nowe ludy i nacje nie ukazywane dotąd w żadnej grze tego typu (od Ciebie będzie zależało, którą wybierzesz i którą poprowadzisz do zwycięstwa)
- gra pisana na silniku OGRE ze wspomaganiem fizycznym Havok
- nastrojowa muzyka oraz realistyczne dźwięki
- unikalny system rozwoju i wykorzystania czarów

Team o3ex w składzie:
Kondor9 - Lead Programmer, Coordinator
Ozonex - Lead Artist, 2D Artist, 3D Artist
Bananu7 - Main programmer
PP - Programmer (Editors)
joozek - Programmer
Kuba - 3D Artist
kolas - 3D Artist
Gerl@nt - 3D Artist
Markuz - 3D Artist
Chrissx2 - 3D Artist, Conceptart
KaZu - Conceptart Art Designer
Radix - Conceptart
Ola - Conceptart
Arti - Conceptart
Mr. Barbara - Game Designer i Level Designer
Wierzba-Khan - Game Designer, conceptart
Papkin - Game Designer
Siebio - Game Designer
Yardan - Game Designer
VG - Music, Sounds and site designer

"Jesteśmy grupą deweloperów. Lubimy wykonywać naszą pracę, ale przede wszystkim kochamy gry komputerowe. To one według nas są tą dziesiątą muzą, która łączy zagadnienia z wielu dziedzin, począwszy od grafiki, muzyki, dźwiękach, a skończywszy na ciekawej fabule i sztucznej inteligencji. Jednak to co w grach jest najlepsze to interaktywnosć, ktora pozwala graczowi decydować i wpływać na ten "binarny" swiat. Dlatego zdecydowaliśmy połaczyć nasze siły i wykonać projekty oryginalne które umożliwią Wam, graczom oderwanie sie od szarej rzeczywstości i wniknięcie w świat wirtualnej rozrywki".

Poszukujemy:
- programistę shaderów, postefektów
- programistę silnika OGRE
Oferujemy:
- pracę w ambitnym zespole z miłą atmosferą
- zdobycie doświadczenia

Kontakt:
-mail:  o3ex@o2.pl
-gadu-gadu: 6241385 lub 3236621
-strona: www.o3ex-team.xn.pl



Najnowsze screeny:




Jeden z najnowszych conceptartów:






« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2009, 19:40:22 wysłana przez VG »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline igorw6

  • Użytkownik

# Styczeń 30, 2009, 01:12:11
Fajnie się zapowiada.Ale te postacie na screnach nie wyglądają zachęcająco.Mam nadzieje, że modyfikujecie OGRE.

Offline ozonex

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 30, 2009, 02:36:56
hehe, te postacie to są gotowe szkielety zwane "biped" i służą do animowania postaci :P
co do modyfikacji ogra, to przecież to ogłoszenie jest o tym że potrzeba ludzi do ogra/shaderów :P

Offline kuba

  • Użytkownik

# Luty 02, 2009, 23:16:12
1. Arcik bardzo ładny ;)
2. Po co pokazujecie screeny z 3ds max'a ?

Offline ozonex

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Luty 03, 2009, 00:49:39
aby pokazać programistom że mają możliwość pracy z dość dużą ilością grafików, a słyszałem że ogólnie narzeka się tutaj na ich niedobór.
zresztą nie bez powodu dajemy ogłoszenie o poszukiwaniu ludzi od ogra :D

maxest

  • Gość
# Luty 03, 2009, 16:45:38
Czy ja dobrze widze jakis niepoprawny self-shadowing w tej wannie na pierwszym screen'ie? :P

Offline ozonex

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Luty 04, 2009, 15:35:57
tak, to kolejny dowód dla upartych którzy sądzą że to jest render ;)

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Luty 04, 2009, 15:42:48
Cytuj
tak, to kolejny dowód dla upartych którzy sądzą że to jest render
A nie jest ;) ? Sam napisałeś, że widok pochodzi z maxa. Ciężko to zatem inaczej nazwać.

Offline ozonex

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Luty 04, 2009, 18:28:09
to że z 3ds maxa nie znaczy że to jest wyrenderowane. Niby w jaki sposób? Bo w tym programie, jak i chyba w każdym do 3d, podgląd pracy jest liczony w dx9 (lub openGL) przez gpu. Max pozwala zobaczyć w podglądzie światła, ale wersja 2009 pozwala także na zobaczenie cieni w podglądzie. No i te screeny właśnie są z podglądu, widać nawet wskaźniki, strzałki itp. oraz napis "perspective" w górnym lewym rogu.
Rendering natomiast to dzieło CPU, a nie GPU, wiec jeżeli to byście nazwali renderem, to screeny ze wszystkich gier to również rendery.

Poza tym prosił bym o nie dyskutowanie tutaj o tym, bo robi sie straszny offtop.

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Luty 04, 2009, 18:33:05
Co nie zmienia faktu, że nijak ma się to do tego jak to wygląda w chwili obecnej w grze. Ale już kończę offtop.

Offline skoti

  • Użytkownik

# Luty 04, 2009, 18:39:57
to że z 3ds maxa nie znaczy że to jest wyrenderowane. Niby w jaki sposób? Bo w tym programie, jak i chyba w każdym do 3d, podgląd pracy jest liczony w dx9 (lub openGL) przez gpu. Max pozwala zobaczyć w podglądzie światła, ale wersja 2009 pozwala także na zobaczenie cieni w podglądzie. No i te screeny właśnie są z podglądu, widać nawet wskaźniki, strzałki itp. oraz napis "perspective" w górnym lewym rogu.
Rendering natomiast to dzieło CPU, a nie GPU, wiec jeżeli to byście nazwali renderem, to screeny ze wszystkich gier to również rendery.

Poza tym prosił bym o nie dyskutowanie tutaj o tym, bo robi sie straszny offtop.
Czy rendering odbywa się na cpu, czy gpu (przez cuda/opencl/opengl/directX) to nie zmienia faktu że to JEST rendering i to w 3ds max, a nie silnik renderujący w grze ;p.

Offline Charibo

  • Redaktor

# Luty 04, 2009, 18:55:26
Cytuj
Rendering natomiast to dzieło CPU, a nie GPU, wiec jeżeli to byście nazwali renderem, to screeny ze wszystkich gier to również rendery.
Z tego co wiem, to taki na przykład Mental Ray daje rade z rysowaniem wszsytkiego na GPU. ;)

No i oczywiście Skoti ma rację, że to jedna ryba z punktu widzenia postępu prac nad grą czy renderujesz 2h rendererem offline czy 0.01 sekundy w podglądzie :D

Offline ozonex

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Luty 04, 2009, 22:00:00
co nadal do niczego nie prowadzi i nie zmienia faktu że ludzie do ogra są nadal potrzebni aby się doczekać tych screenów z gry :P
a cos pokazać trzeba było

Offline igorw6

  • Użytkownik

# Luty 15, 2009, 20:57:28
Sporo osób pracuje nad grą.Kiedy pojawi się stronka.

Offline VG

  • Użytkownik
    • Portoflio

# Luty 16, 2009, 19:38:56
Stronka jest. Wystarczyło poszukać. Nasz błąd, że zapomnieliśmy dodać jej przy okazji postu o rekrutacji.
www.o3ex-team.xn.pl