Autor Wątek: Konfiguracja VIsual C++ 2008EE i glfw  (Przeczytany 820 razy)

xairo

  • Gość
# Styczeń 27, 2009, 16:24:36
Cześć! Mam taki problem, podpiąłem sobie biblioteczkę glfw pod swojego visuala i nie mogę uruchomić swojej gry na innym komputerze. Zainstalowałem sobie drugiego windowsa xp , takiego do testów i tam własnie sprawdzałem różne konfiguracje .
Ale niestety ponad 6 wersji moich programów nie odpaliło się na czystym xpeku. Nie mam pomysłów na inne testy, może ktoś z was pomoże??
A jeszcze nie wiem też jak należy bibliotekę prawidłowo podłączyć, bo robiłem to na 4 sposoby. Oprócz tego, że pobrałem dwie wersje glfw 2.6 skompilowaną i nieskompilowaną. Ale to nie robiło różnicy.

ja robię to zwykle tak,
#include <gl/glfw.h>
#pragma comment (lib,"glfwdll.lib")
i w opcjach projektu w zakładce preprocesor dodaję GLFW_BUILD_DLL.

Ale robiłem też (lib,"glfw.lib") i bez GLFW_BUILD_DLL.

Do folderu z projektem dołączam glfwdll.dll i glfw.dll

Próbowałem sposobu z gamedev wiki z manifestem, ale nie podziałało. Jakieś sugestie?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline dynax

  • Użytkownik

# Styczeń 29, 2009, 17:19:21
Ustaw Multithreaded zamiast Multithreaded-DLL

xairo

  • Gość
# Styczeń 29, 2009, 17:58:17
Tak , zrobiłem tak w 3 i 4 wersji projektu, to się sprawdza dla aplikacji windowsowych na przykład, ale w powiązaniu z glfw nie daje odpowiedniego rezultatu. Swoją drogą zrezygnowałem z glfw, bo zauważyłem, że każda biblioteczka która jest wieloplatformowa nie jest mile traktowana przez monopoliste Visual'a.

Dlatego postanowiłem dać sobie spokój i do ewentualnych potrzeb glfw będę używał deva. Jak na razie przez ostatnie tygodnie nie znalazłem lepszego wyjścia.

Ewentualnie mogę robić jakiś błędzik z blibliotekami dynamicznymi, być może wersja nie ta lub co kolwiek. Ale to raczej odpada, ściągam glfw 2.6 i mam dll lib, h wszystko w temacie. Na razie poddaję się , ale gdyby ktoś miał jakieś propozycje, to nie pogardzę, chętnie jeszcze kiedyś wrócę do tego problemu jak mnie tylko coś oświeci. Chciałbym później jakiegoś krótkiego arta na ten temat trzasnąć dla potomności.