Autor Wątek: Jak wykryć niedozwolone operacje w programie (C++) pod Windows?  (Przeczytany 2757 razy)

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Styczeń 21, 2009, 14:55:02
W sumie to najchętniej bym połaczył zabawę w Amigę w zabawę z hardwarem i zajął się odpaleniem jakiegoś projektu typu Minimiga ;)

No ale to jest taka nowa wersja Amigi500. Żaden rozwój. Po prostu nostalgiczna i bardzo fajna zabawka. Nie ma nic wspólnego z żadną z gałęzi rozwoju ami-platform. No bo to zostało stworzone w zupełnie innym celu.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Aod

  • Gość
# Styczeń 21, 2009, 14:57:28
MDW: mam sporo doświadczenia z Amigami, więc powrót nie byłby traumatyczny. ;) I, jak pisałem, cena nie gra roli, więc kupiłbym sobie chętnie najmocniejszy dostępny sprzęt. Bardzo chętnie wspomógłbym grono developerów, zawsze kochałem Amigi, w przeciwieństwie do PC, których używam z pewnej konieczności. A moja stara A1200 wciąż działa i nigdy jej nie zostawię. :D

Offline misioslaw

  • Użytkownik
    • www.asmforce.eu

# Styczeń 21, 2009, 15:18:02
... zawsze kochałem Amigi, w przeciwieństwie do PC, których używam z pewnej konieczności. A moja stara A1200 wciąż działa i nigdy jej nie zostawię. :D
To spraw jej na walentynki jakiegoś BlizzPPC+BVision :D
Chociaż lepiej tak jak MDW mówił poczekać na MOS'a dla Maca Mini które można teraz kupić stosunkowo tanio.
 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 21, 2009, 15:19:54 wysłana przez misioslaw »

Offline mINA87

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2009, 15:20:13
No ale to jest taka nowa wersja Amigi500. Żaden rozwój. Po prostu nostalgiczna i bardzo fajna zabawka. Nie ma nic wspólnego z żadną z gałęzi rozwoju ami-platform. No bo to zostało stworzone w zupełnie innym celu.
Tak, ale na start chciałbym się pobawić Amigą Classic a w pracy mam różne dev kity, w tym Cyclone'owe, więc mógłbym zobaczyć :)
Poza tym może powoli będzie się ten projekt rozwijał i wpakują w FPGA AGAtkę i inne ustrojstwa z A1200 ;)

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Styczeń 21, 2009, 15:20:45
MDW: mam sporo doświadczenia z Amigami, więc powrót nie byłby traumatyczny. ;) I, jak pisałem, cena nie gra roli, więc kupiłbym sobie chętnie najmocniejszy dostępny sprzęt. Bardzo chętnie wspomógłbym grono developerów, zawsze kochałem Amigi, w przeciwieństwie do PC, których używam z pewnej konieczności. A moja stara A1200 wciąż działa i nigdy jej nie zostawię. :D

No to swój chłop jesteś! :) Jakby co to pojaw się na forum http://ppa.pl (skupia najprężniejszych polskich użytkowników AmigaOS/MorphOS/AROS) i powiedz, że jesteś chętny do zrobienia czegoś. Ludzie podrzucą pomysły. :) Na ami-systemach brakuje wszystkiego. Gier także. Wychodzi trochę gier open-source-owych i portów starych PC-gier, których kody rozpuszczono. Właściwie motorem napędzającym rozwój tego naszego TinyGL są kolejne wypuszczane źródła gier ID Software. :) Jak wypuszczają kolejnego Quake i czegoś brakuje żeby go przeportować to Kiero (polski jedyny autor całej implementacji GL) dorabia to czego brakuje w TinyGL. Współtworzy on też sterowniki 3D i Ambienta (odpowiednik Explorera, Workbnecha) co zaowocowało w wersji 2.2 MOS-a layerami 3D. Teraz wszystkie okna/ekrany są na layerach rysowanych akceleratorem 3D. Dało to też np. miękkie cienie pod oknami, przełączanie ekranów na obracającym się prostopadłościanie, zoom ekranu, itp pierdoły. :)