Autor Wątek: [OGRE] mInputDevice - czy on wogole istnieje?  (Przeczytany 1147 razy)

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Styczeń 02, 2009, 17:15:27
Pytanie jak w temacie.
1. Czy to  istnieje?
2. Jeśli tak to jak do niego się dostać? ???

Kom 1. To chyba jednak pytanie bez sensu gdyż na wiki OGRE jest w kodzie..
Kom 2. Gdyż dziwnym cudem nie mogę się do niego dostać ( nawet metoda Kopiego-Pasta nie działa...  :o ) . Kompilator nie zauważa jego istnienia czy to mój (zapewne rażący ) błąd  :-\?

Z góry dzięki za uwagi i krytykę(dzięki której dużo się nauczyłem ;)).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline PP

  • Użytkownik

# Styczeń 02, 2009, 17:28:01
Mógłbyś sprecyzować co znaczy ,że nie możesz się do niego dostać ?
Nie wiem co chcesz zrobić ale w przykladowych programach z wiki ogra korzystają z exampleframelistener'a ,a tam jest "mInputManager".
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2009, 17:34:18 wysłana przez PP »

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Styczeń 02, 2009, 20:23:38
Mógłbyś sprecyzować co znaczy ,że nie możesz się do niego dostać ?
Nie wiem co chcesz zrobić ale w przykładowych programach z wiki ogra korzystają z exampleframelistener'a ,a tam jest "mInputManager".

Kompilator wyświetla błąd ze nie ma "mInputManager"... a korzystałem z dziedziczenia klasy exampleframelistener.

Agrr. Wprowadziłem w błąd nie na wiki OGRE, lecz na wikibooks w której przetłumaczyli wikiOGRE ( ale z błędem.. zamiast dać "mMouse" - to co jest na wikiOGRE dali "mInputManager") .
Zamieniłem i działa... Choć po części to i moja wina to zmienię tutek na oryginalny ;p  Ale jeśli PP pisze ze jest "mInputManager" to czemu kompilator go nie widzi? ( ctrl+space czy choćby build i error'y pokazuka ze nie ma tych klas)

Musze przestać pisać sam do siebie... :D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2009, 20:48:18 wysłana przez Frondeus »

Offline Ocelot

  • Użytkownik
    • Ocelot's Jungle

# Styczeń 05, 2009, 15:07:04
Używasz jakiegoś nesłychanego starocia Ogre'a, chyba od 2 wersji cały input idzie przez zewnętrzne biblioteki np. ois.

Offline radsun

  • Użytkownik
    • CaRpg

# Styczeń 09, 2009, 18:31:21
Wszystkie tutoriale w Ogre wykorzystują OIS więc twój błąd nie miał za wiele wspólnego z Ogre. ;)