Autor Wątek: Jakie tereny was najbardziej pociągają?  (Przeczytany 4263 razy)

Offline counterClockWise

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2008, 13:17:27
Tereny z licznymi jaskiniami, półkami skalnymi i przesmykami - żadna tradycyjna heightmapa, które są dodatkowo dynamicznie zniszczalne.
Nie mówię o tym, żeby była możliwość zniszczenia całego terenu do zera, ale chociaż fragmenty w sposób nieprzygotowany wcześniej - np. jakaś dynamiczna triangulacja wokseli.
Podoba mi się też ładnie zrobiona woda w grach - zwłaszcza sprawa przechodzenia lądu w zbiornik wodny :)

Jedną z pierwszych gier, w której teren mi się podobał był Transport Tycoon. Technologia taka, jakie czasy, ale były góry, nierówności i wszystko można było modyfikować.

A jeżeli chodzi o treść samych terenów to pustynie, zaginione miasta Inków i Azteków, jaskinie, futurystyczne miasta pełne różnorakiego żelastwa, gęste lasy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2008, 13:25:59 wysłana przez counterClockWise »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

poopa

  • Gość
# Grudzień 28, 2008, 15:14:56
Ja lubię otwarte tereny(coś typu łąka).
Lubię też las jesienią(ktoś grał w NWN?).
Gram w ERPEGI.

poopa

  • Gość
# Grudzień 28, 2008, 15:43:44
Tereny z licznymi jaskiniami, półkami skalnymi i przesmykami - żadna tradycyjna heightmapa, które są dodatkowo dynamicznie zniszczalne.
I co z tego ze sie podobają jak nie umieta tego zaimplementować ;).
I bardzo dobrze :D :D :D. A wystarczy obczaić gramatyki równoległe wielowymiarowe, grafowe i kształtu.
Gimnazjum musi pokazać warsztatowi kto tu rządzi ;)... wkrótce wkrótce ;D

Offline Charibo

  • Redaktor

# Grudzień 28, 2008, 15:57:42
Tereny z licznymi jaskiniami, półkami skalnymi i przesmykami - żadna tradycyjna heightmapa, które są dodatkowo dynamicznie zniszczalne.
I co z tego ze sie podobają jak nie umieta tego zaimplementować ;).
I bardzo dobrze :D :D :D. A wystarczy obczaić gramatyki równoległe wielowymiarowe, grafowe i kształtu.
Ty umieta? Czy silnik twojego brata umieta?

poopa

  • Gość
# Grudzień 29, 2008, 00:49:44
Co z tego że matematyka do tego jest od kilkunastu lat, skoro implementacja tego chodzi jakby nie mogła.

Offline skowronkow

  • Użytkownik
    • skowronkow devsite

# Grudzień 29, 2008, 04:22:05
Tereny z licznymi jaskiniami, półkami skalnymi i przesmykami - żadna tradycyjna heightmapa, które są dodatkowo dynamicznie zniszczalne.
I co z tego ze sie podobają jak nie umieta tego zaimplementować ;).
I bardzo dobrze :D :D :D. A wystarczy obczaić gramatyki równoległe wielowymiarowe, grafowe i kształtu.
Gimnazjum musi pokazać warsztatowi kto tu rządzi ;)... wkrótce wkrótce ;D

Stary troszke skromnosci (tak naprawde to pokory). Rozumiem, że poznajesz bardzo wiele rzeczy naraz i wydaje Ci sie, że juz wszystko wiesz i pojmujesz ale może zamiast dodawac kolejny nie bedący efektem Twojej pracy screen (tak wiem, potrafisz zlączyc ze sobą kilka obiektow i wiesz co to UV heh ale dopoki sam nie zrobisz wlasnego modelu od zera to guzik wiesz) oraz obwieszczac wszem i wobec jaki to guru jestes to moze wez sie do pracy i kiedy juz zaimplementujesz to o czym mowisz (to że o tym slyszales nie znaczy ze to rozumiesz) wtedy dopiero pisz takie rzeczy. Uwierz to co wlasnie robisz daje efekt odwrotny do zamierzonego. Sory za offtop ale niedlugo dane mi bedzie czytać jakie to kolejne mocarne ksiazki i niezwykle technologie "opanowales".
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 04:24:07 wysłana przez skowronkow »

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Grudzień 29, 2008, 05:23:15
Treny? To takie gdzie, występują 2 jędrne, góry (nie za łagodne, nie za strome) w kształcie jabłka.  ;)

Offline Lonek

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2008, 14:47:38
Góry na północy i kaninon na południu (może jakskinia 8))
A tak na serio, to troche mało sprecyzowane, bo w każdej grze lubię co innego:D
Ale na ogół lubię, gdy są jakieś góry, małe miasteczka westernowske8) itp.

Offline djsmtih

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2008, 15:18:12
Coś jak Polskie tatry. Trawiasto drzewiaste doliny po bokach skały itd.
Wyobraź sobie miejsce  w którym każdy mocher chciałby zapalić mj a będziesz miał idealny teren :)

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

# Styczeń 01, 2009, 20:59:30
Cytadela Ark Moor z gry Enclave. Strzelista twierdza zbudowana na skale wyrastającej ponad aktywny wulkan. Może mało realistyczne, ale w końcu to High Fantasy i niesamowicie efektowne. Screeny nie są w stanie oddać piękna tej budowli :)