Autor Wątek: Ksiażka c++.DX Studio  (Przeczytany 896 razy)

Offline dawidos13

  • Użytkownik

# Grudzień 22, 2008, 14:54:58
Witam dokładnie 3 dni temu skończyłem megatutorial xiona ;D Czy mam już wystarczajacą wiedzę by zacząć czytać książki "Perełki programowania gier", "Programowanie gier kompendium".
Czy ktoś współpracował już z silnikiem DX Studio? A jak tak to czy mógłby coś o nim napisać? Czy jest b.trudny?
Z góry thx ;D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

maxest

  • Gość
# Grudzień 22, 2008, 14:58:09
Cytuj
Czy mam już wystarczajacą wiedzę by zacząć czytać książki "Perełki programowania gier", "Programowanie gier kompendium".
To drugie - tak, to pierwsze - zdecydowanie nie.

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Grudzień 22, 2008, 22:54:17
maxest: Mało rozwinąłeś swoją wypowiedź :)

"Perełki programowania gier" to książka dla zaawansowanych. Ona nie uczy programowania, tam już trzeba świetnie znać zarówno język C++ jak i bibliotekę graficzną (DirectX lub OpenGL), bo opisane są tylko różne konkretne, ciekawe rozwiązania.

Jak znasz już C++ to poucz się teraz programowania grafiki, czyli weź jakąś książkę która uczy programowania gier w DirectX lub OpenGL.

Offline dawidos13

  • Użytkownik

# Grudzień 23, 2008, 11:32:56
Dobra dzięki. A nie znacie jakiejś książki fajnej dla mnie (o tej grafice głównie)??