Autor Wątek: Grafika 3D za 3-5 lat  (Przeczytany 7465 razy)

Ragnarok

  • Gość
# Luty 01, 2009, 14:42:31
Cytuj
Dziwne, praktycznie non stop masz sny, więc w czym problem by były świadome?
Rzadko snie.
A juz na pewno nie chcialbym zeby snily mi sie gry, a ja budzil w nocy z krzykiem bo dostalem head-shot'a :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Luty 01, 2009, 14:58:14
Poprawka, żadko je pamietasz :P
No też bym nie chciał head shota mieć, ale w takiego rpg? Jedyny problem jest że to ty jesteś panem tego świata.

Ragnarok

  • Gość
# Luty 01, 2009, 14:59:35
Grafika za 3-5 lat? Coraz bardziej skomplikowana matma i fizyka. Tyle.

Kiedyś przeglądałem preprinta na kolejne SIGGRAPHY, w którym było pokazane jak za pomocą algrytmów rozszerzania przestrzeni na wyższe wymiary (na przykład na 7 wymiar jak 4 nie sprowadził problemu do liniowo separowalnego na k klas, gdzie k jest liczbą obiektów na scenie), wynaczając hiperpłaszczyzny (a'la Support Vector Machine) rozdzielające i klasyfikujące encje od siebie mozna obliczać globalne oświetlenie prawie tak idealnie jak za pomocą mapy fotonów w sposób niezwykle efektywny (Tak samo jak na przykład można sortować liczby sprowadzając problem na wyzszy wymiar i obliczając otoczke wypukłą).

Zwykła matma na poziomie LO + trochę wyobraźni i trochę więcej mocy obliczeniowej do zabawy. Banał :)

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Luty 01, 2009, 15:42:41

Nie trzeba komputera, wystarczy determinacja.
Mowiac o np. CS to jednak komp jest potrzebny... Sama determinacja nie wystarczy aby polaczyc sie z innym sniacym:P

Zeczywiscie byla mowa o grafice a nie o snach :) sorry za offtop.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Luty 06, 2009, 12:34:30
Cytuj
Myślę, że rozwijać będzie się "fizyka graficzna", czyli np. woda czy dym cząsteczkowy.
Problem w tym, że tutaj nie ma za bardzo dokąd się intensywnie rozwijać, bo te efekty już w tej chwili stoją na wysokim poziomie i dalsze ulepszanie aż tak wiele nie da.

W sumie nie zgodzę się z Tobą. Owszem, nVidia (chociażby) ciągle wypuszcza jakieś ciekawe demka (głównie z PhysX). Ale czy widziałeś tego typu efekty w grach? Ja w miarę na bieżąco śledzę FPS-y i tego typu efektów nie widzę.

Offline misioslaw

  • Użytkownik
    • www.asmforce.eu

# Luty 06, 2009, 12:37:25
W sumie nie zgodzę się z Tobą. Owszem, nVidia (chociażby) ciągle wypuszcza jakieś ciekawe demka (głównie z PhysX). Ale czy widziałeś tego typu efekty w grach? Ja w miarę na bieżąco śledzę FPS-y i tego typu efektów nie widzę.
Wystarczy prześledzić FPSy w tych demkach i wiadomo dlaczego tego nie ma w grach :D

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Luty 06, 2009, 17:53:20
Z tego co wiem psychX jest w Mirror's  Edge,  ale liczba fps ...  i bledy z wylaczaniem gry psuje efekt...
za 1/2 h bede wiedziec co i jak :) [( na drugim kompie instal jest Wind Xp i ster wiec to troche potrwa) nie zebym sciagal czy cus... piractwa nie toleruje :) ]