Autor Wątek: UT - test uruchamialności  (Przeczytany 7368 razy)

Offline radsun

  • Użytkownik
    • CaRpg

# Styczeń 09, 2009, 18:21:39
CG ERROR: The program could not load
Vista 32
ATI Mobility Radeon 3650
VC++ 2008 Express
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2009, 18:32:10 wysłana przez radsun »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline BTM

  • Użytkownik

# Styczeń 09, 2009, 18:28:19
Się uruchamia, bez błędów, grafika .. sensowna tylko mała rozdziałka i cień nieźle poszarpany.

Laptop, C2D 2.6GHz, Vista 32bit, GF8600, VS 2008EE

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 09, 2009, 19:02:42
Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0x0150002). Kliknij przycisk... itd :]

WinXP MX4 SP2 32bit

AMDx2 BE-2350 2.1Ghz 64bit
2GbRam Geil Dual Channel 800Mhz
Galaxy GF7300GT GDDR3 256Vram PS/VS 3.0

Czy to nie jest przypadkiem pisane w Code::Blocks? ktos pisal tu o bledzie w module ntdll.dll ;]
tez kedys cos takiego mialem zobacz czy gdzies nie zapomniales dac NULL albo czy zamias alloc uzywasz realloc badz odwrotnie i powinno byc ok :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 09, 2009, 19:04:23
Visual Studio 2008 SP 1.
I wszystkie znaki na niebie i dysku wskazują, że bez zainstalowanego VS program nie rusza (mimo redistów i spełnienia wszystkich statycznych wymagań DLL -- sprawdzane Dependency Walkerem). Hell knows why :/

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 09, 2009, 19:05:59
Mam VC++ ale wersja 2003.NET bez SP ;p wiec przekompiluj w C::B jak tam sie skompiluje to na pewno sie wlaczy wszedzie :>

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 09, 2009, 19:10:04
Aż takim desperatem nie jestem żeby przenosić solution z 11 projektami do GCC. :)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Styczeń 09, 2009, 19:42:26
A w czym problem?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 09, 2009, 19:43:59
W ilości plików, katalogów i zależności (exe+dll+lib). Chyba że na podstawie .sln/.csproj napiszesz mi Makefile. ;)

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

# Styczeń 09, 2009, 20:03:10
Hmm, mi jakoś C::B (no chyba że chcesz pisać w Ecmas/Vim) zaimportował projekt z VS'a. Mały i przykładowy ale makefile mi wygenerował.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 09, 2009, 20:04:27
Myślę że "mały i przykładowy" to słowa kluczowe. ;)

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Styczeń 09, 2009, 20:05:03
C::B ma import dla całego solution. Trzeba jedynie trochę uzupełnić te wygenerowane konfiguracje (szczególnie jeśli używasz zmiennych ze środowiska Visual'a). Da radę, ostatnio przeniosłem tak swój solution z VC8 na C::B złożony z 6 projektów.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 09, 2009, 20:07:54
A ile z nich było dotnetowych? ;) Nie no, zmiana kompilatora to nie jest wymarzone rozwiązanie. W końcu ludzie sobie chyba jakoś radzą z kompilacją VS bo jeszcze nie widziałem gry która wymagała VS. :) A może jest jakieś narzędzie lepsze od Dependency Walker które pokaże w czym tkwi problem?

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Styczeń 09, 2009, 20:13:44
Oczywiście, że nie ma potrzeby przenoszenia kodu na inny kompilator. Można jednak wtedy wychwycić niektóre błędy oraz sprawić, że kod jest bardziej zgodny ze standardem.
Co do sprawdzania zależności plików dll, to używam wtyczki do total commander'a o nazwie FileInfo.

Offline radsun

  • Użytkownik
    • CaRpg

# Styczeń 12, 2009, 10:17:00
A ile z nich było dotnetowych? ;) Nie no, zmiana kompilatora to nie jest wymarzone rozwiązanie. W końcu ludzie sobie chyba jakoś radzą z kompilacją VS bo jeszcze nie widziałem gry która wymagała VS. :)
Ja widziałem ;) np. Gothic 3 podczas instalacji uruchamiał redisty do visuala

st3tc

  • Gość
# Styczeń 12, 2009, 11:01:29
A ile z nich było dotnetowych? ;)
Zadna z Twoich dll-ek w tym co dałeś do ściągnięcia nie jest dotnetowa :)

W końcu ludzie sobie chyba jakoś radzą z kompilacją VS bo jeszcze nie widziałem gry która wymagała VS. :)
Ludzie po prostu używają tak jak należy - bez żadnych "hacków". To, że nie widziałeś nic nie znaczy. Redisty visuala można odpalić tak, że nie wyświetlą nawet cienia okienka dialogowego (http://blogs.msdn.com/astebner/archive/2006/08/23/715755.aspx).

Nawet nie wiesz, że instalka zainstalowała. Nie znam gry kompilowanej pod VC8-9, która by używała crt z dll-ek i stosowała triki aby nie instalować redistów. Pewnie dlatego, że o ile pamiętam to jest niezgodne z licencją MS-a ;)

Nie wiem po co wgrywasz dll-ki od CRT visuala, skoro NIE BęD¡ nawet wzięte pod uwagę :). Redisty nie są duże - raptem z 3-4 MB :)

PS : mam czarny ekran po odpaleniu, tak ma być ? :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2009, 11:17:50 wysłana przez st3tc »