Autor Wątek: Afterfall  (Przeczytany 236295 razy)

Offline Koshmaar

  • Użytkownik
    • Homepage

# Czerwiec 21, 2006, 15:41:57

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mic

  • Użytkownik

# Czerwiec 21, 2006, 17:51:58
Gratuluję sukcesu
Z pewnością zaoszczedzicie dużo środków.
Powodzenia w rozwijaniu projektu.

lpg

  • Gość
# Czerwiec 21, 2006, 21:32:29
Pogratulujecie jak demo bedzie sie podobac.

Tak wogole: TO POTRZEBA NAM PROGRAMISTOW (na pelny etat) do implementacji mechaniki.

Offline KamiloS

  • Użytkownik
    • KamiloS PagE

# Czerwiec 22, 2006, 21:22:35
Widze że po nowej wiadomości na stronce Afterfall rozkręcacie się pomalutku
No to trzeba poczekać do końca roku, Powodzenia.

Offline Yarek

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2006, 23:55:34
Witam
Jakie planujecie minimalne wymagania sprzętowe dla tej gry??
Bo po przejrzeniu przykładowych programów ze strony silnika Unigine stwierdziłem, że demonem szybkości to on nie jest :-\
Po tym co widziałem i jak to działało to byłem raczej niemiło zaskoczony  :-\

lpg

  • Gość
# Czerwiec 23, 2006, 02:08:58
Yarek - dobrze o tym wiemy :) wersja 0.4 jest juz zoptymalizowana po czesci, ale rowniez sami bedziemy optymalizowac.
Teraz nie moge powiedziec jakie beda wymagania - takie informacje ukaza sie pod koniec lata.

Na stronie glownej mozecie znalezc pare nowych renderow i film z sprawdzania jakosci interiorow

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Czerwiec 23, 2006, 04:03:58
Cytuj
Na stronie glownej mozecie znalezc pare nowych renderow i film z sprawdzania jakosci interiorow
Fajnie by było, gdyby te rendery były w postaci screenów, żeby mieć pojęcie o tym, jak to może w silniku wyglądać, ale i tak jest fajnie (chociaż na mój gust to bardziej przypomina zombie, niż mutanty). :)

Offline Vic

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2006, 07:45:46
Odpowiem za twórców (Into nie bij): bardziej przypominają zombie a nie mutanty ze względu na to, że to postacie z Afterfall: Preludium, a nie pełnego Afterfall. Preludium jak wiadomo (albo i nie, więc może warto napisać) będzie miało, oprócz klimatu post-apo, także sporo elementów horroru, więc przywołanie na myśl zombie jest jak najbardziej celowe. :)

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Czerwiec 23, 2006, 10:38:22
Filmik robi bardzo pozytywne wrażenie. Jak tak dalej pójdzie będziecie mieli najlepiej wyglądający cRPG w historii.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Czerwiec 23, 2006, 14:47:44
Filmik robi bardzo pozytywne wrażenie. Jak tak dalej pójdzie będziecie mieli najlepiej wyglądający cRPG w historii.
Ktoś tu zapomniał chyba o istnieniu Obliviona w tej samej kategorii. ;)

Offline Real_Noname

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2006, 15:33:59
Wystarczy dodać że postapokaliptyczne cRPG w historii i Oblivion się nie łapie :) - prawde mówiąc wątpie żeby cokolwiek zdetronizowało Obliviona w najbliższych latach.

Offline really

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2006, 15:37:39
Wystarczy dodać że postapokaliptyczne cRPG w historii i Oblivion się nie łapie :) - prawde mówiąc wątpie żeby cokolwiek zdetronizowało Obliviona w najbliższych latach.
Neverwinter Nights 2 przybywaj! :)

A te rendery rzeczywiście fajne :)

A co do post-ap  RPG to podobna Bethesda pracuje nad Falloutem III, chociaż pewnie bardzo długo go jeszcze nie zobaczymy niestety

lpg

  • Gość
# Czerwiec 23, 2006, 15:42:12
Filmik robi bardzo pozytywne wrażenie. Jak tak dalej pójdzie będziecie mieli najlepiej wyglądający cRPG w historii.
Ktoś tu zapomniał chyba o istnieniu Obliviona w tej samej kategorii. ;)
hmm... to ja przedluze offtopa ;p oprocz obliviona kroi sie nastepny wypaśny crpg - http://www.projectoffset.com/

//EDIT : czomo: no i?? a oblivion to niby co jest? o ile mi wiadomo to nikt nigdzie nie napisal ze cRPG musi byc w rzucie izometrycznym z grafika 2D... rpg i fpp sie nie wykluczaja wzajemnie, bo wlasciwie okreslaja co innego, fpp to z jakiego widoku jest gra, a rpg na czym polega gra.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2006, 16:51:00 wysłana przez lpg »

Offline Silther

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2006, 16:35:24
Kontynuując offtop zacytuje pierwsze zdanie z opisu gry
Cytuj
"Project Offset" (working title) is a first-person shooter set in an epic fantasy world.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 23, 2006, 16:37:22 wysłana przez Czomolungma »

Offline Paweł R.

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2006, 19:06:30
Cytuj
Neverwinter Nights 2 przybywaj! 
Tyle że ta gra już jest krytykowana za przestarzały engine i odbiegającą od dzisiejszych norm grafę.

Afterfall na pewno będzie świetny, ale jak dla mnie świat gry mógłbyby być bardziej zniszczony, przygnębiający. Coś jak piekło z "Constantine"  ;).