Autor Wątek: OGRE + PhysX (bez NxOgre)  (Przeczytany 2029 razy)

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Grudzień 11, 2008, 01:25:00
Od jakiegoś czasu zastanawiam się czy jest większy sens odpuścić sobie rozkminianie NxOgre, a zająć się bezpośrednio PhysXem.

Wyjaśnia może skąd takie pomysły, przez jakiś czas rozkminiam (głównie bez neta, więc maglowanie forum ogre-addons odpada) i odtrąca mnie trochę fakt że NxOgre i Ogre ma osobną Scene (na przykład), nie mogę korzystać z tego co oferuje mi Ogre tak naprawdę, a jak użyje sceny Ogra, nie mogę korzystać z NxOgre, a bynajmniej nie doszedłem do tego jak to zrobić.

--
Edit:
Korzystając z okazji pobuszowałem trochę po necie (no... po stronie ogra) i znalazłem ciekawy projekt - Scythe, może to kogoś zainteresuje
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2008, 00:22:11 wysłana przez nilphilus »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline radsun

  • Użytkownik
    • CaRpg

# Grudzień 12, 2008, 12:41:16
Używałem przez jakiś czas physx+ogre i jakoś to działało.
Podstawowe rzeczy łatwo zrobić, gorzej z tymi bardziej skomplikowanymi np. charactercontroller ;)

Offline Wosiu

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2008, 18:35:46
Ja osobiÅ›cie uÅźywam C++ i DirectX. PhysX to Å›wietny wynalazek szczegÃłlnie ciaÅ‚a ktÃłre udajÄ… wode itp

Offline nilphilus

  • Użytkownik
    • wordpress

# Grudzień 12, 2008, 18:55:36
Ciesze się że macie z tym jakieś doświadczenia, ale to nie rozwiązuje póki co problemu ;-]

Może jakieś sugestie co do połączenia? nxOgre jak napisałem odpada, rozwiązanie co prawda dobre, ale jednak jak napisałem mam dziwne wrażenie że wszystkich moich oczekiwań nie spełni.