Autor Wątek: Havok z Ogre3D  (Przeczytany 4775 razy)

Offline counterClockWise

  • Użytkownik

# Styczeń 02, 2009, 21:46:32
ale nie mam pojęcia gdzie mam wstawić kod odpowiedzialny za stworzenie dźwięku i odtworzenie go. mam taki kod:

To twoja decyzja. O takich rzeczach decydujesz na poziomie projektowania swojej gry. Czytając ten temat radzę Ci trochę zwolnić, bo chyba nie rozumiesz o czym piszesz - bez urazy:)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline VG

  • Użytkownik
    • Portoflio

# Styczeń 03, 2009, 00:06:24
Jako że obecnie szukamy silnika fizycznego do naszego projektu dowiedzieliśmy się co nieco.
Jeżeli chodzi o licencję na Havoka, jest baaardzo droga. Dużo najlepszych hitów takich jak Age of Empires, Test Drive Unlimited, Half Life 2 czy zapowiadany Starcraft II było robionych na tym silniku. Ceny są kosmiczne. Sam moduł physics (havoc) to koszt $3.2 millionów (dolarów amerykańskich), ale jest jedno ALE  :)

Havoka możesz użyć za darmo jeżeli twoja gra nie będzie przekraczała ceną 10 $ amerykańskich, jeżeli chcesz możesz napisać do nich maila z prośbą o podwyższenie tej kwoty, jednak ostrzegam oni nie przyjmują maili z publicznych serwerów typu gmail czy yahoo tutaj trzeba mieć własny serwer pocztowy :(

Co do Physx SDK - jest darmowy, ma świetne możliwości ale to daje problemy, mianowicie takie że silnik ten może nie być kompatybilny ze sprzętem wymaga specjalnej akceleracji.
Dlatego gdy już chcemy sprzedać grę za te 29,90  ;D proponuję osobiście Havoka (oczywiście dochodzi do tego moduł Havok animation)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Styczeń 03, 2009, 01:46:42
Jakiś Ty mądry VG ;] Ja bym odradził Havoka, skąd wiesz za ile wydasz grę? Może planować będziecie 30 zł, a na końcu wyjdzie 49,90 zł i co wtedy? Płacimy 3,2 mln zielonych, albo wycofujemy projekt :D