Autor Wątek: Archiwizowanie plików (C++) - apropo gry w trybie PBEM  (Przeczytany 1297 razy)

Offline comrade

  • Użytkownik
    • AlertGrid

# Kwiecień 19, 2006, 16:51:23
Czy możecie polecić jakąś bibliotekę, która odpowiada za archiwizowanie plików w jednym pliku - tj. tworzenie archiwum i dodawanie/wyciąganie plików z niego, jesli byloby z kompresją (rar czy zip) to tym lepiej.

Mam taką sytuację w mojej gierce, że stan gry wczytywany jest z kilkunastu plikow, zarówno txtowych jak binarnych (tak tworzyłem od początku edytor), kazdy o roznym formacie. O ile samo standardowe save/load nie jest problemem bo obchodze to na zasadzie 1 stan gry = 1 katalog w ktorym dopiero gra szuka sobie plikow, o tyle chcialbym zrobić zgrabne Play By E-mail, tzn. zeby zapis gry na koncu tury wygenerował jeden pliczek, ktory gracz moglby wygodnie wysłać do oponenta mejlem. Ten plik to byloby wlasnie archiwum standardowych plikow ze stanem gry. A moze zamiast uzywania arhciwizowania plikow macie jakis inny pomysl jak cos takiego mozna zrealizować?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Vic

  • Użytkownik

# Kwiecień 19, 2006, 17:06:18
Zlib (http://www.zlib.net/) powinien spełnić Twoje oczekiwania.

Deus

  • Gość
# Kwiecień 19, 2006, 17:12:44
.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2008, 20:01:22 wysłana przez Szalonuki »