Autor Wątek: Newton Game Dynamics - książki lub tutoriale (inne niż w NewtonSDK)  (Przeczytany 1971 razy)

Offline konkalas

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 23:43:23
Czy istnieją jakieś książki opisujące biblitekę Newton Game Dynamics? Tutoriale niewiele mi dają ponieważ są napisane pod Visual C++ a ja używam DevC++. Choć nie chodzi tu o samo środowisko programowania, bardziej o to że tutoriale ze strony www.newtondynamics.com są napisane tak że drzewa hierarchii plików .cpp i .h są bardzo skomplikowane. Jeśli jednak posiada ktoś informacje na temat łatwiejszych tutoriali na temat Newtona to z wielką chęcią skorzystam.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2008, 00:53:11 wysłana przez konkalas »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline blizniak

  • Użytkownik

# Październik 01, 2008, 12:35:32
z Newtonem jest trochę hardkorowo.
osobiście lubię go za niewielką inwazyjność i spore możliwości,
ale faktycznie SDK jest napisany do kitu, a tutoriali nieoficjalnych brak.

wśród plików z tutorialów tylko niektóre mają faktycznie znaczenie, reszta dotyczy raczej ich 'enginu' do prezentacji możliwości Newtona. w zasadzie powinien Cię interesować tylko plik tutorial.h i tutorial.cpp, przynajmniej na początek...
a wśród nich metody InitScene() i DrawScene().

czytając na raz SDK i znajdując odpowiednie miejsca w kodzie DA SIę wyczaić jak to wszystko działa,
a nie powiem - jest lekko zakręcone.
spróbuj zrobić projekt na DevC++ z jednym plikiem i próbować robić najprostsze rzeczy samemu.
mi się udało w jakieś 2-3 dni osiągnąć proste kolizje, potem było z górki.
powodzenia