Autor Wątek: Menu KDE + jakaś biblioteka do grafiki  (Przeczytany 2023 razy)

Offline jaboja

  • Użytkownik
    • JaBoJa

# Wrzesień 24, 2008, 22:34:38
Czy istnieje jakiś sposób aby używając jakiejś biblioteki typu Allgro, SDL, Clanlib etc., mieć jednocześnie w swoim programie natywne menu KDE?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline skoti

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2008, 23:27:13
Czy istnieje jakiś sposób aby używając jakiejś biblioteki typu Allgro, SDL, Clanlib etc., mieć jednocześnie w swoim programie natywne menu KDE?
Napisz okno z menu w qt i podłącz, jakąś bibliotekę - więcej powie google po wpisaniu qt+X, gdzie X to np. sdl.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2008, 23:28:44 wysłana przez skoti »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 25, 2008, 11:07:57
Mam wrażenie, że najłatwiej będzie jeśli tą "jakąś" biblioteka do grafiki będzie OpenGL. :)

cyberion

  • Gość
# Wrzesień 25, 2008, 13:46:27
Tak jak napisał @Skoti : qt + X , np.: X=OpenGL pomyśl też o wxWidgets :)

Offline jaboja

  • Użytkownik
    • JaBoJa

# Wrzesień 25, 2008, 18:59:21
A wxWidgets jest w stanie działać natywnie pod KDE?

Offline skoti

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2008, 19:50:31
A wxWidgets jest w stanie działać natywnie pod KDE?
Zależy co masz na myśli pisząc "natywnie pod KDE" - aplikacja będzie działać natywnie pod linuksem, ale nie będzie korzystać z stylu qt (chyba, że skompilujesz z wxgtk i użyjesz np. qtcurve)

@Krzysiek K.: sprawdzałem tylko z sdl i było wiele interesujących stron, ale pewnie najłatwiej użyć wbudowanej obsługi ogl ;].
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2008, 19:54:00 wysłana przez skoti »