Autor Wątek: Gra edukacyjna  (Przeczytany 2821 razy)

Offline Mizuu

• Użytkownik
    • Kantan da!

# Wrzesień 20, 2008, 00:08:23
Hej,

Znajomy doradził mi to forum. Mam nadzieję, że dział dobry.
Otóż z jakim przybywam problemem. Jestem nauczycielką języka japońskiego - chciałabym stworzyć grę edukacyjną, ale kompletnie się nie znam na programowaniu (gier, bo np. w PERLu czy Javie programowałam, ale to raczej jakieś programy do obróbki tekstu albo prostych obliczeń). Słyszałam, że gry z wyglądem typu jRPG na Gameboye fajnie wychodzą pod RPG Makerem, ale zagadnięty o to chłopak robiący takie gry uświadomił mi szybko, że RPG Maker nie obsługuje Unicode, ergo - japońskich czcionek.

Jak wybrnąć z problemu? Potrzebowałabym może nie od razu kogoś kto zechciałby to wykonać, ale kogoś, kto chętnie by ze mną pomysł obgadał np. na tlenie (login: mizuuko) lub na PRIVie, zweryfikował, pomógł doszlifować i ew. doradził co z tym dalej zrobić.

Z góry dzięki.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Wyszo

• Użytkownik

# Wrzesień 20, 2008, 01:58:08
Będę brutalny - jeśli ktoś miałby to zrobić za darmo, to albo nikt się nie zgłosi, albo będzie to robił bardzo, bardzo długo, albo jakość wykonania będzie fatalna. Proponuję znaleźć programistę gier wśród bliższych znajomych albo rozpisać dokument projektowy i przeznaczyć na projekt sensowny budżet albo dać sobie spokój :P

Offline Mizuu

• Użytkownik
    • Kantan da!

# Wrzesień 20, 2008, 09:11:10
Ja sie domyslam, bo sama tez jako osoba znajaca jezyk mam popyt na uslugi (A przetlumacz mi piosenke! A zaprojektuj tatutaz "Kocham Jalke" tymi waszymi krzaczorkami!) i chyba bym oszalala albo zbankrutowala, gdybym dla wszystkich byla mila i przyjacielska.

Mnie poki co chodzi o porade W CZYM byloby dobrze taka gre napisac, zebym mogla z kims konkretnym porozmawiac.