Autor Wątek: Prosba o przetestowanie poczatkow frameworka/engine'a  (Przeczytany 6857 razy)

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Sierpień 30, 2008, 23:27:40
DELL GX270 (P4 2,8Ghz,2048 MB) + GF4Ti4200 128MB = 266 FPS.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline SirMike

  • Użytkownik
    • SirMike's Techblog

# Sierpień 31, 2008, 10:43:20
Athlon X2 4600+, 2GB RAM, GF 8600GT
FPS: 1187.78

Nie wiem czy ten FPS bedzie miarodajny bo krecilem kamera i skakal od 1187 do ponad 3000 ;)

Offline benethorpl

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 12:02:28
FPS: 515

C2D E4500(2.2)@2.8
2GB DDRII/800
Radeon HD3650
XP SP2

Offline piko84

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 13:17:32
2300 startowe
7000 jak nic nie widać
Zauważyłem że chodzi tylko na 2 rdzeniach a pozostałe 2 były zupełnie nieużywane.

AMD Phenom 9550 Quad-Core Procesor
4GB RAM
Vista Home Premium 64 bit
ATI Radeon 4800HD 512MB
DirectX 10

Offline Haxy.M

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 14:28:18
516 FPS tak wyliczyło mi Twoje cudo :) (Core2 duo 2.0 GHz, 2048 MB ramu i GeForce GO 7600)

I jeszcze mały edit:
Jak pojadę kamerą, tak że nie widać podłogi to skacze nagle na 3772 fpsów, nie wiem jak to zrobiles, ale wygląda ciekawie :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2008, 14:32:07 wysłana przez Haxy.M »

Offline Sethis

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 15:31:28
Core 2 Duo e6850 (3.0mHz)
GF 8800 GTS 640mb
2Gb ram
WinXp Home
3400min-7455max fps przy wszystkim widocznym
Ledwo co bylo widac, tak szybko te cosie lataly ;]

Offline krecik88

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 16:22:38
c2d 8400
4gb ram
radeon 4850
vista dx10 (nie mialem odziwo problemow z dllkami od dx9?:P)

2500-7000

Offline misioslaw

  • Użytkownik
    • www.asmforce.eu

# Sierpień 31, 2008, 16:52:12
GF8400 GS: 400-3000FPS

Offline LizarD

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 16:56:39
FPS: 913

AMD AthlonX2 4000
2gb ram
GE 8500GT
XP SP2
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2008, 16:59:28 wysłana przez LizarD »

Offline soku11

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2008, 18:42:20
Jeszcze raz dzieki za testy :) A FPS rzeczywiscie wzrasta, gdy nie widac podlogi. Testowalem programem PIX wywolania funkcji D3D i nie zauwazylem nic dziwnego. Tzn. rysowanie polega na zmienianiu tekstur, buforow, FVF i rysowaniu po kolei prymitywow. Gdy nie widac podlogi nic sie nie rysuje poprzez culling i dlatego to dziala szybciej. Ide dalej cos napisac. Jak dodam cos porzadniejszego (wiecej obiektow, itd) to na pewno wrzuce i zobaczymy jaki bedzie wtedy efekt :)
Co do tego procka Quad, to ja nie pisalem obslugi dwoch rdzeniow, wiec dziwne ze wogole ich uzywa :P
Pozdrawiam.

Offline kafor7

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2008, 18:30:26
okolo 500 fps (jak wszystko widać) na lapku ( 1bg ramu intel core 2 duo 1,73 Radeon HD 2300)

Offline soku11

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2008, 22:15:22
Mam teraz pytanie odnosnie wydajnosci. Dodalem sobie bowiem obsluge swiatel i instancjonowanie obiektow. Zrobilem test poprzez dodanie 1000 obiektow na scene w postaci kostki i ruchomym swiatlem. W programie PIX sprawdzilem wywolania funkcji D3D i wystepuja tak jak chcialem tylko zmiany macierzy swiata a pozniej drawindexedprimitive (az 1000, bo kazdy wywoluje swoja oddzielna). Dostaje teraz tylko okolo 12FPS :/ Tekstura jest tylko jedna. Pytanie - czy cos zle zaimplementowalem, czy tak ma byc?? O czym poczytac, by zwiekszyc ilosc FPS ?? Da sie jakos odrzucac wywolania draw(...) szescianow niewidocznych, tzn. zakrytych przez inne szesciany?? Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam.

Offline Sethis

  • Użytkownik

# Wrzesień 16, 2008, 14:27:32
Octree?

Offline desco

  • Użytkownik

# Wrzesień 16, 2008, 15:03:03
GeForce 8800GT

698 FPS

Offline counterClockWise

  • Użytkownik

# Wrzesień 16, 2008, 20:11:29
Mam teraz pytanie odnosnie wydajnosci. Dodalem sobie bowiem obsluge swiatel i instancjonowanie obiektow. Zrobilem test poprzez dodanie 1000 obiektow na scene w postaci kostki i ruchomym swiatlem. W programie PIX sprawdzilem wywolania funkcji D3D i wystepuja tak jak chcialem tylko zmiany macierzy swiata a pozniej drawindexedprimitive (az 1000, bo kazdy wywoluje swoja oddzielna). Dostaje teraz tylko okolo 12FPS :/ Tekstura jest tylko jedna. Pytanie - czy cos zle zaimplementowalem, czy tak ma byc?? O czym poczytac, by zwiekszyc ilosc FPS ?? Da sie jakos odrzucac wywolania draw(...) szescianow niewidocznych, tzn. zakrytych przez inne szesciany?? Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam.

Poczytaj sobie o drzewach BSP i mniej ogólnych ósemkowych. Poza tym jak je umieścisz na drzewie zrób FrustrumCulling (bo czemu nie, prawie za darmo go masz) a sześciany, które nie zostaną odrzucone (będą do wyświetlania) posortuj dodatkowo front-to-back. Karta graficzna nie będzie cieniować pikseli, które i tak nie będą wyświetlone.