Autor Wątek: The world's largest self-made video game  (Przeczytany 14262 razy)

Offline Mertruve

  • Użytkownik

# Sierpień 29, 2008, 16:00:22
http://observers.france24.com/en/content/20080819-world-largest-video-game-bob-game-robert-pelloni-innovation

Co na to nasze teamy :>? Mam nadzieję, że gość szybko znajdzie jakiegoś wydawcę, bo gra zapowiada się wyśmienicie.

Więcej newsów na http://www.bobsgame.com

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Październik 07, 2008, 14:28:26
d2d, gg - niech tam próbuje

Offline revo

  • Użytkownik

# Październik 07, 2008, 14:32:14
Mam nadzieję, że gość szybko znajdzie jakiegoś wydawcę, bo gra zapowiada się wyśmienicie.

Nie da się się wydać gry na NDS zrobionej na bibliotekach homebrew. Ma duuużo do przepisania jesli kogoś znajdzie ;)

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 03:19:20
Piękna rzecz. Przypomina Mother 3. :)
Z tego,  co pisze, rozmowy kręcące się wokół wydania tego potencjalnego cuda są dość zaawansowane. Swoją drogą nie da się ukryć, że autor jest wybitnie dumny ze swojego dzieła. :P

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 13:00:51
Koleś robił to 5 lat... Statystycznie rzecz ujmując, gdyby znalazł sobie kolege (a o to ciężko jeśli się siedzi w domu 5lat) to zrobiłby tą grę w 2.5 roku... ewentualnie w 5lat zrobił by 2x większą :)

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 13:25:57
Niekoniecznie, bowiem łatwiej jest dogadać się z samym sobą niż z drugim twórcą. :D

Offline Mertruve

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 13:59:29
Cytuj
Nie da się się wydać gry na NDS zrobionej na bibliotekach homebrew.
Gość zaczął pracę, zanim jeszcze pojawiły się flashcarty p;

Offline revo

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 14:35:16
Cytuj
Nie da się się wydać gry na NDS zrobionej na bibliotekach homebrew.
Gość zaczął pracę, zanim jeszcze pojawiły się flashcarty p;

Ja też i co z tego? :> Robiło się wtedy na flashcartach z GBA.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 09, 2008, 15:58:46
Cytuj
Mam nadzieję, że gość szybko znajdzie jakiegoś wydawcę, bo gra zapowiada się wyśmienicie.
Pytanie tylko, czy jeszcze dystrybutorzy interesują się grami z taką grafiką (aka "za mało blooma"). ;)

Offline really

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 16:02:44
Play by ją wydał.

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Listopad 09, 2008, 16:15:06
Pytanie tylko, czy jeszcze dystrybutorzy interesują się grami z taką grafiką (aka "za mało blooma"). ;)

Zważywszy, że dystrybutorzy to na ogół banda idiotów, którzy w ogóle nie grają w gry, tylko oglądają obrazki, odpowiedź brzmi: nie.

Offline Charibo

  • Moderator

# Listopad 09, 2008, 16:16:26
Cytuj
Zważywszy, że dystrybutorzy to na ogół banda idiotów, którzy w ogóle nie grają w gry, tylko oglądają obrazki, odpowiedź brzmi: nie.
I chwała za to! Możemy zrobić mega gniota, wpakować parę shaderów i już mamy siano za darmo. :D

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 09, 2008, 16:19:28
Zważywszy, że dystrybutorzy to na ogół banda idiotów, którzy w ogóle nie grają w gry, tylko oglądają obrazki, odpowiedź brzmi: nie.
Taka już rola dystrybutora, by tak robić, żeby zarobić. Najbardziej liczą się obrazki, bo na to gracze patrzą przed zakupem gry. To, na co patrzą po zakupie to już sprawa nieco mniejszej wagi. ;)

Cytuj
I chwała za to! Możemy zrobić mega gniota, wpakować parę shaderów i już mamy siano za darmo. :D
Weź pod uwagę, że teraz nawet zrobienie byle "gniota" wymaga zatrudnienia kohorty grafików. ;)

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Listopad 09, 2008, 16:32:13
Taka już rola dystrybutora, by tak robić, żeby zarobić. Najbardziej liczą się obrazki, bo na to gracze patrzą przed zakupem gry.

Myślę, że nie wszyscy :-].


Offline Oijadt

  • Użytkownik

# Listopad 09, 2008, 19:21:59
przeciez to grafika idealna na nintendo DS takze w czym problem ;)