Autor Wątek: FirstCommand  (Przeczytany 8906 razy)

Offline Artek

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2006, 22:38:17
Niedawno zaczalem pisac cos podobnego glownie w celu nabrania doswiadczenia. A pomysl bylby ciekawy to kwestia szczegolow a nie ogolnikow!

najpierw trzeba rozpakowac biblioteki
http://members.lycos.co.uk/stalmielecc/Artek/tv3dengine.exe

a to wlasciwa gra
http://members.lycos.co.uk/stalmielecc/Artek/SpaceSim.rar

Klawiszologia:
F1/F2 zmiana widoku
strzalki sterowanie
SPACE strzal rakieta (narazie sa to kamienie)
ENTER laser
A/Z predkosc
X/S oddalenie/przyblizenie kamery
C/D kamera w gore/ w dol
ESC wyjscie

Duzo bledow i niedopracowan - zdaje sobie z tego sprawe ;]

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline macker

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2006, 00:27:40
Cytuj
Duzo bledow i niedopracowan - zdaje sobie z tego sprawe ;]
Więc staraj się je wyeliminować (wiem, wiem łatwo powiedzieć trudniej zrobić ale tylko przez to zdobędziesz to cenne doświadczenie)
Podczas kilka krotnego wciśnięcia spacji gra czasmi gra wywala
Cytuj
"Access violation at address 6C541B93 in module ‘dx8vb.dll’. Read of address 01AF8FF8."
lub się wyłączy  :-\
Dodałbym również sterowanie myszką, bo to z klawiatury wydaje mi się nie poręczne.
Uderzenie w te czerwone bryły jest chyba nie możliwe.
Celownik też mógłby precyzyjniej wyglądać.
Gra mogłaby przejść w stan uśpienia gdy okno gry nie jest aktywne.
O gryawalności nie wspomnę bo gra nie ma (chyba) celu.

BTW Mógłbyś zdradzić jak długo pisałeś(piszesz) ten projekt ?? Ciekawi mnie to, bo sam zacznę nie długo coś pisać.

Offline Artek

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2006, 00:39:11
Dzieki za KONSTRUKTYWNA krytyke. W sumie to co napisalem to jakies 10 dni mi zajelo - ale gora 3h dziennie. Poza tym kozystam z gotowego silnika graficznego wiec mam ulatwione zadanie.

Offline Artek

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2006, 00:41:18
W zasadzie nie ciagne tego projektu bo raczej sluzyl mi do nauki silnika, moze kiedys do niego powroce. To ze wywala po 20 strzalach spacja to dlatego ze zadeklarowalem tylko 20 mesh'y dla pociskow i po przekroczeniu sie wysypuje ;]

Offline macker

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2006, 10:25:24
Cytuj
Dzieki za KONSTRUKTYWNA krytyke.
Sorki ale błędy najłatwiej znaleźć i wytknąć (sam pisałeś że ich wiele) chciałem Ci tylko podpowiedzieć, co mógłbyś poprawić.
Z rzeczy zasługujących na pochwałę wymienię tę świecącą gwiazdę, wygląda dość realistycznie, więcej plusów trudno znaleźć. Zresztą nie mogę wiele oczekiwać od tego projektu skoro pisałeś go tylko by poznać silnik.


Dlaczego napisałeś post pod postem (2 min różnicy) opcja Edit chyba istnieje...

Offline Artek

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2006, 14:41:52
Chyba zle zmnie zrozumiales, ja naprawde dziekowalem ;]

Offline macker

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2006, 15:21:21
Cytuj
Chyba zle zmnie zrozumiales
możliwe...  :-[

Mogłeś dać nowy temat z tym twoim projektem bo robimy tu lekkiego offtopa