Autor Wątek: Warsztatowa Gra  (Przeczytany 27198 razy)

Offline yomyn

  • Użytkownik
    • yomyn::dev

# Sierpień 23, 2008, 13:41:47
Kurczę, szkoda. To mój pomysł, a nie mogę w nim
uczestniczyć. Raz, że pewnie znajomość tylko c++, bez
znajomości programowania grafiki, modelowania w
blenderze i trochę tworzenia muzyki w
magix music makerze to za mało, dwa, że nie mam
stałego dostępu do netu, teraz przez komorkę. Chyba
trzeba się zabrać za samodzielny projekt

Ee tam. Sprawdz czy twoj telefon moze pelnic role modemu? Wtedy pracowalbys na kompie a podlaczal telefon zeby to uploadnac. A pomysl jest stary jak warsztat tylko teraz wszystkie planety + Pluton i Slonce sa w linii prostej wiec poprostu wykopales go w odpowiednim momencie :)

-yomyn
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2008, 22:19:33 wysłana przez Złośliwiec »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Sierpień 23, 2008, 14:38:40
Ja bym się również zgłosił, ale tylko c++ oczywiście (no co, w pascalu fajnej i ładnej gry nie napiszemy ;) ), a z bibliotek graficznych znam tylko allegro...   :P

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 23, 2008, 19:41:07
OK, wszystkie zgłoszenia proszę kierować do mnie na PM (minimum gg+mail) do końca weekendu. Po tym czasie też się można będzie dołączyć, ale już ruszymy z dyskusjami żeby w miarę szybko zdecydować, co robimy, więc dołączający po weekendzie będą mieli mniejszy wpływ na decyzje, które już być może zostaną podjęte. :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 24, 2008, 22:18:21
Sorki za posta pod postem, ale mam ważną wiadomość, a nawet dwie:

1. Jak pisałem wyżej, dzisiaj będę kończył oficjalnie rekrutację do projektu. Zgłoszenia możecie nadal wysyłać na mój PM (info: gg+mail), ale może was minąć nieco procesu decyzyjnego na początku. :)

2. Pracujemy na assembla.com. Działa to całkiem sprawnie i wszyscy, którzy się zgłosili powinni dostać maila z zaproszeniem. Jeżeli do kogoś po dłuższym czasie nic nadal nie dojdzie, proszę o info (zresztą, sam też będę kontrolował to, czy się tam dodajecie). :)


Jako że osób się zgłosiło naprawdę dużo (prowadzę negocjacje z dodatkowymi managerami), projekt z pewnością będzie można nazwać warsztatowym. :)

Offline Siódmy

  • Użytkownik
    • SourceSDK.pl

# Sierpień 24, 2008, 22:43:06
To teraz tylko obgadać Warsztatową Popijawę xD

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Sierpień 25, 2008, 00:46:48
Popijawa to będzie po tym jak gra zostanie wydana ;) Najpierw musi być ciężka praca, potem jeszcze cięższa praca, potem Crunch Time itd. :)

Vipa

  • Gość
# Sierpień 25, 2008, 12:25:29
A na końcu kac, potem jeszcze większy kac, potem patch time itd. :D

Offline BTM

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2008, 12:47:02
Popijawa to będzie po tym jak gra zostanie wydana ;) Najpierw musi być ciężka praca, potem jeszcze cięższa praca, potem Crunch Time itd. :)
A potem Hammer Time? ;-)

Offline BrutalComputer

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2008, 14:47:46
No, w WorldCompo też dużo osób zamierzało wziąć udział.

Offline prondzyk

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2008, 17:00:46
Hmm ja bym się też zgłosił chociaż by dla nauki;D Zobaczyć jak taki projekt wygląda itd

Offline micran

  • Użytkownik
    • Micran - Warsztat

# Sierpień 25, 2008, 20:23:00
[offtop]Krzysiek K. wyślij mi ponownie tego e-meila z zaproszeniem do teamu[/offtop]

Dołaczyłem do projektu aby przyjrzeć się organizacji tak wielkiego projektu. Oczywiście w miarę możliwości będę chciał coś pomóc. Myślałem że to nie wypali na samym początku.

Offline lmmilewski

  • Użytkownik
    • Łukasz Milewski - devblog

# Sierpień 25, 2008, 21:04:44
Dołaczyłem do projektu aby przyjrzeć się organizacji tak wielkiego projektu. Oczywiście w miarę możliwości będę chciał coś pomóc. Myślałem że to nie wypali na samym początku.

Mogę się zapytać czy to jest, z założenia, duży, wielki czy mały projekt?

Offline micran

  • Użytkownik
    • Micran - Warsztat

# Sierpień 25, 2008, 21:07:39
Dołaczyłem do projektu aby przyjrzeć się organizacji tak wielkiego projektu. Oczywiście w miarę możliwości będę chciał coś pomóc. Myślałem że to nie wypali na samym początku.

Mogę się zapytać czy to jest, z założenia, duży, wielki czy mały projekt?
Właśnie nad tym debatować chyba będziemy ja jeszcze czekam aż Krzysiek K. dołączy mnie do projektu. Poza tym każdy może dołączyć.

@down: Już jestem ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2008, 22:30:05 wysłana przez micran »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 25, 2008, 21:18:57
Właśnie nad tym debatować chyba będziemy ja jeszcze czekam aż Krzysiek K. dołączy mnie do projektu. Poza tym każdy może dołączyć.
To nie czekaj, tylko loguj się na assembla.com i akceptuj invitkę, bo jesteś już dodany. :)

Vipa

  • Gość
# Sierpień 25, 2008, 21:31:37
Qrde przegapiłem dzisiejszy dzień, mamy już jakiś schemat gry? Czy przedstawić jutro swój?