Autor Wątek: Warsztatowa Gra  (Przeczytany 26467 razy)

Offline Knopi

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 00:39:32
Czy matematyka, C++, WinAPI, bycie w trakcie poznawania DirectX'a, trochę algorytmiki wystarczy, żeby się zgłosić ? Nie obrażę się jak powiecie, że nie :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 23, 2008, 01:01:12
Czy matematyka, C++, WinAPI, bycie w trakcie poznawania DirectX'a, trochę algorytmiki wystarczy, żeby się zgłosić ? Nie obrażę się jak powiecie, że nie :)
Wystarczy chęć. :) Wszyscy "początkujący szukający teamu w celu nauki" są mile widziani. :)

Offline Asmodeusz

  • Użytkownik
    • Bogumił Wiatrowski: Blog

# Sierpień 23, 2008, 05:28:30
Też bym się na to pisał. Mam SVN z niezgorszym łączem, skłonnym udostępnić do projektu. Jeśli chodzi o "co" - jak będzie DirectX, mogę pisać grafikę (najchętniej shadery i kod okołoshaderowy), jak nie DX to raczej ogólny kod (jakoś nie mam ochoty na przyspieszony kurs SDL/OpenGL/czegoś innego, i tak Objective-C i OpenGL ES mi sporo namieszał) - jakieś algorytmy, obsługę skryptów itp.

Offline lgromanowski

  • Użytkownik
    • OpenMW, Elderscrolls III: Morrowind engine reimplementation

# Sierpień 23, 2008, 10:00:47
Pozatym trzeba by tym jakoś zarządzać więc posty na forum czy konferencje np. na Skype albo innym komunikatorze. Do tego przydałoby się jeszcze żeby ktś FTP jakieś udostępnił.

Najlepiej SVN na assembla.com, i wszystko stałoby się prostsze ...

Popieram, assembla.com jest całkiem niezłym zintegrowanym rozwiązaniem (svn+trac+wiki+www/blog + inne rzeczy), w sam raz dla takiego projektu.

Offline skaarj

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 10:15:58
Co do repozytorium na assembla to workspace mógłby być otwarty i każdy mógłby (nawet nie należący do zespołu "śmiałków" :P) na bieżąco sprawdzać na jakim etapie jest projekt.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 23, 2008, 10:54:33
Asmodeusz: Wyślij mi namiary (gg+mail) na PW. :)

Cytuj
Co do repozytorium na assembla to workspace mógłby być otwarty i każdy mógłby (nawet nie należący do zespołu "śmiałków" Tongue) na bieżąco sprawdzać na jakim etapie jest projekt.
Tak właśnie myślę, żeby to zrobić. :)


A co do samego projektu, zgłosiło się całkiem sporo osób, więc myślę, że możecie być pewni że projekt ruszy. :)

Offline Ciapcian

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 11:17:58
To teraz pozostają pierwsze wybory: jaki gatunek gry,
jaki język itp. itd. Może jakaś ankieta/sonda? Czy lepiej omówić to w
mniejszym gronie?

Offline s0d

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 11:20:18
hmmm a musi byc to jakis gatunek zaraz? moze cos typu plasma pong czy jakos tak. niby proste ale fajnie wyglada i oryginalny pomysl. ;>

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 23, 2008, 11:26:52
To teraz pozostają pierwsze wybory: jaki gatunek gry,
jaki język itp. itd. Może jakaś ankieta/sonda? Czy lepiej omówić to w
mniejszym gronie?
Wszystko zostanie omówione w gronie wybrańców (czyli tych, którzy wybrali dołączenie do projektu). Niezainteresowani nie mają racji, bo i tak nie będą później nic kodować (poza modami i levelami rzecz jasna). :)


Tak więc, jeżeli ktoś jest chętny dołączyć, proszę o namiary (gg+mail) na PM. :)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 12:09:44
Odradzam svn na assembla.com - kiedyś założyłem tam darmowe konto, niestety prędkość transferu wołała o pomstę do nieba.

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Sierpień 23, 2008, 12:11:55
Może jakoś dawno to było. Ja aktualnie korzystam i nie widzę problemów.

Offline skaarj

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 12:13:08
Odradzam svn na assembla.com - kiedyś założyłem tam darmowe konto, niestety prędkość transferu wołała o pomstę do nieba.

Korzystam z tego serwera i nie jest tak źle, w dzień jest ciężko ale to z racji mojego neta (radiówka :P) w nocy nie ma problemów z wysyłaniem kodu, kumpel ma neostradę i nie narzeka.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2008, 12:15:29 wysłana przez skaarj »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 23, 2008, 12:24:15
Z tego, co widzę, to assembla.com zapowiada się dosyć obiecująco. :)

Offline pburczyn

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 13:15:40
Że się wtrącę, nie wiem czy oferują te same usługi co assembla.com, ale wydaje się że łącza maja całkiem ok'ej ;)

http://code.google.com/

http://code.google.com/hosting/

Offline Ciapcian

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2008, 13:21:39
Kurczę, szkoda. To mój pomysł, a nie mogę w nim
uczestniczyć. Raz, że pewnie znajomość tylko c++, bez
znajomości programowania grafiki, modelowania w
blenderze i trochę tworzenia muzyki w
magix music makerze to za mało, dwa, że nie mam
stałego dostępu do netu, teraz przez komorkę. Chyba
trzeba się zabrać za samodzielny projekt