Autor Wątek: Rynek gier komputerowych problem, praca licencjacka  (Przeczytany 9688 razy)

Offline hunteriarz1985

  • Użytkownik

# Wrzesień 01, 2011, 12:45:55
Witam mam pytanie macie cos o rynkach USA, Japonia i Polska(ewentualnie Europa) bylbym b.wdzieczny jakies dane arytkuly z internetu?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline hunteriarz1985

  • Użytkownik

# Październik 31, 2011, 21:31:07
witam jeszcze raz ostatni chcialem prosic o pomoc, bo nigdzie nie moge znalezc nic na temat upadku firm w czasie lub po kryzysie gospodarczy na swiecie moze ktos mialby cos na ten temat?

Offline MadBonsai

  • Użytkownik
    • Ifrit

# Listopad 01, 2011, 16:44:13
Odnośnie kryzysy przykładowo: http://www.1up.com/news/analyst-pachter-videogames-safe-financial
Akurat ta branża miewa się zaskakująco dobrze w czasie kryzysów.

Co do firm, które padły. Bądź częściej, zostały zamknięte przez właściciela.
http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2011/feb/18/bizarre-creations-closes
http://en.wikipedia.org/wiki/Pandemic_Studios
http://www.next-gen.biz/news/thq-closes-studios-and-sheds-200-staff
Poczytaj o upadku Team Bondi.
Poczytaj o innych przykładach zmiany strategii, by nie pogrążyć studia: CCP zmniejszające zespół pracujący nad World of Darkness. MMO przechodząc na Free to Play. MMO, które nie zyskały wymaganej popularności i wyłączono ich serwery, choćby The Matrix Online.

http://terranova.blogs.com/terra_nova/2011/03/what-really-worries-game-designers-gdc-2011-closing-commentary.html
http://kotaku.com/5841975/what-happens-to-developers-when-a-studio-closes

Offline hunteriarz1985

  • Użytkownik

# Listopad 01, 2011, 22:45:56
wielkie dzieki :D