Autor Wątek: Preferowane zachowanie bohatera platformówki 2D  (Przeczytany 4480 razy)

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Lipiec 18, 2008, 20:46:46
I - a
II - b
III - b

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Lipiec 18, 2008, 21:17:51
I - a
II - a
III - b

ad.III:

To co to za obliczenia zw. z IQ stworkow musialyby byc zeby wplynac na znaczaca podwyzke uzycia CPU ;)


void Grzybek::pomysl()
{
     if(sciana || krawedz)
         zawroc();
}

Chyba tak mniej wiecej sie przedstawia IQ grzybkow z Mario... a twoje stworki sa oparte na sieciach neuronowych czy co ;)

Offline BTM

  • Użytkownik

# Lipiec 18, 2008, 22:46:11
I - a
II - a
III - b

ad.III:

To co to za obliczenia zw. z IQ stworkow musialyby byc zeby wplynac na znaczaca podwyzke uzycia CPU ;)


void Grzybek::pomysl()
{
     if(sciana || krawedz)
         zawroc();
}

Chyba tak mniej wiecej sie przedstawia IQ grzybkow z Mario... a twoje stworki sa oparte na sieciach neuronowych czy co ;)
Nie no, ja wiem, że AI takiego dajmy na to grzybka, jest mało rozbudowane - porównanie do Mario miało tylko pomóc w zobrazowaniu problemów ;-)
Docelowo planuję dodanie jakiś bardziej rozbudowanych AI (z serii goToAndKill :P) które przy założeniu, że stworek może skakać i przeskakiwać przeszkody, oraz przy odpowiednim czasie idlowania może doprowadzić że stworek dojdzie do nas nim my do niego - w takim wypadku już by nieco więcej CPU zjadało :D

Offline Daro (RDG)

  • Użytkownik
    • RedDotGames

# Lipiec 18, 2008, 22:52:41
napisze jak to jest u mnie

3 x a  ;D

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Lipiec 18, 2008, 23:33:56
No ale nawet... ile bedzie tych potworow.. 100 tys. :)

Warto moze profilerem sprawdzic ile takie obliczenia zajmuja, i jak dajmy na to wiecej niz 5ms to dac sobie spokoj.

Offline Kosai_

  • Użytkownik
    • devlog

# Lipiec 18, 2008, 23:50:09
kurcze przecież grzybki z mario SPADAŁY z platformy... podobnie jak żółwie z zieloną skorupą, te z czerwoną nie spadały... taki offtop mały ;)
poza tym poruszać się mogą tylko stworki w jakimś tam obszarze wokół gracza, żeby nie wszystkie na raz...

Offline civis

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2008, 00:43:11
nie wiem, mi tam czasem się gry podobają jak postać jest zwrócona w prawo, i się skoczy, to leci w prawo, i w czasie lotu nie można zmienić kierunku. gra, w której dobrze jest to zastosowane to m.in. Ninja Rampage, na cda.pl

a jeśli chcesz by platformówka niczym się nie wyróżniała, to daj wszędzie A, i świat zaleje fala kopii...

Offline duke-

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2008, 00:52:03
I - a;
II - a;
III - b;

Pozdrawiam :)

Offline djsmtih

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2008, 04:37:13
1 a
2 a
3 b

Offline maro

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2008, 14:33:31
I - A - nie lubię, gdy podczas skoku nie ma się żadnego wpływu na postać
II - B - interakcja z otoczeniem
III - wszystko jedno, jeśli nie będzie widać różnicy

Offline Spider100

  • Użytkownik
    • Strona domowa

# Lipiec 19, 2008, 15:59:14
Ja preferuje hybrydy wszędzie :P