Autor Wątek: DXUT albo inny framework do elementów GUI pod C#  (Przeczytany 2375 razy)

Offline comrade

  • Użytkownik
    • AlertGrid

# Lipiec 16, 2008, 15:07:30
Czesc,


Mam szybkie pytanie: czy w .NET (C#) i DirectX istnieje jakiś framework w którym oprogramowane są podstawowe elementy gui takie jak buttony, dropdowny, checkboxy itp. (renderowanie, przechwycanie eventów)? Pisząc w C++ używałem DXUT, czy istnieje wersja tego framweworka pod .NET?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ASTROMAG

  • Użytkownik

# Lipiec 16, 2008, 15:17:57
A słyszałeś o System.Windows.Forms Namespace? Tam masz wszystko. Albo spróbuj WPF(sprawdź na google co to jest). Ja osobiście bardziej polecam System.Windows.Forms.

Offline comrade

  • Użytkownik
    • AlertGrid

# Lipiec 16, 2008, 16:14:41
A słyszałeś o System.Windows.Forms Namespace? Tam masz wszystko. Albo spróbuj WPF(sprawdź na google co to jest). Ja osobiście bardziej polecam System.Windows.Forms.

Nie zrozumieliśmy się. Ja nie chce pisać aplikacji winforms tylko fullscreenową aplikację w directx (grę hehe :) ) WPF też sie więc nie nadaje.

Offline prophet

  • Użytkownik

# Lipiec 16, 2008, 16:42:34
Może CEGUI#.

Offline comrade

  • Użytkownik
    • AlertGrid

# Lipiec 16, 2008, 17:23:48
Może CEGUI#.

Ale to chyba jest nieskończone, bo strasznie mało informacji, żadnych screenów, link do strony nie działa, a w dziale download pustka...

Offline vashpan

  • Użytkownik
    • Strona

# Lipiec 30, 2008, 21:48:02
Sory ze tak troche po czasie.

Znalazles moze przy okazji jakis odpowiedni lib ? :) Bo sam mam w planach podobna gre ( turowa strategia ) i zastanawiam sie nad C# wlasnie...
A tak btw. CEGUI# mozna z repozytorium wziasc, stabilnej wersji chyba jeszcze nie ma.