Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2008  (Przeczytany 27617 razy)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 20:24:46
No moja też - powiedziałbym nasza, ale żadna z grafik stworzonych przez grafika nie została wykorzystana w tym demku (nie zdecydowałem sie mieszać dobrej grafiki z moją). Tak więc prace Rafała zobaczycie dopiero w pełnej :)

Ciekawe że w tym roku nikt nie założył wątku na forum dedykowanego tylko i wyłącznie jego pracy ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2008, 20:30:08 wysłana przez Wyszo »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 21:12:47
Noo, halo, już po deadlinie. :)
Wciórności, nie mogę przedrzeć się na irca, co za internety na wielojedność bogów graaaaagh!

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Wrzesień 30, 2008, 21:22:07
Prac nadeszło 9. Już wrzucam na serwer. Archiwum zajmuje ok. 97 MB więc to trochę potrwa.

EDIT:
Oto prace:
http://www.warsztat.gd/compo/pliki/Compo_2008-09-30_WSOC.zip
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2008, 21:41:39 wysłana przez Reg »

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 22:23:00
Jakto ??? To nie mozna do polnocy ??? Ku... :|

Offline micran

  • Użytkownik
    • Micran - Warsztat

# Wrzesień 30, 2008, 22:24:26
Głosowanie publiczne tak jak w tamtym roku???

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Wrzesień 30, 2008, 22:44:06
Jeszcze mirror na Rapidshare.com:
http://rapidshare.com/files/149759206/Compo_2008-09-30_WSOC.zip.html

Głosowanie do niedzieli, chociaż mam nadzieję, że dostanę wszystkie głosy wcześniej. Każdy z członków każdej z drużyn może głosować osobno.

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 22:59:54
Haha, wyczuwam irytację organizatora a wszak dosyłanie prac na ostatnią chwilę oraz teksty "JaAaKtO nJe Zd¡żYyYłEehheEEhm" są wbudowane w karmę tego konkursu. ;)

Spokomoko, circa 80 tysięcy lat ściągania i testy. :)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 23:00:58
Rozumiem, że obowiązują zasady głosowania jak w tradycyjnym compo?

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2008, 23:02:13
Lurk moar, wszystko jest na stronie compo. :)


Playstation:
aAHAhAhAhA, get uczynił coś DOSKONAŁEGO!

PlayStation2:
Gdy w Sire traci się wszystkie życia i gra wychodzi do intra, muzyczka growa się nie deaktywuje i grają dwie naraz. Takitam robal.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2008, 00:40:21 wysłana przez rzuf »

Offline krajew4

  • Użytkownik

# Październik 01, 2008, 01:28:37
Stone Logic -
na poczatku brak dllki
i blad cannot create d3d device

Securis -
jak dla mnie niegrywalna, ale to subiektywne, bo nie lubie (bardzo :>) tego typu gier ;)

Curling Challenge -
nie działa Options w menu :P
a sama gra "grywalna", prosta, ale działa co trzeba :)

Conquests -
brak SDL.dll
brak zlib1.dll
wniosek: odbiorcy (a przynajmniej mi :P) nie chce sie juz sciagac, jedna dllka jest jeszcze wybaczalna :P

AquaRegisDemo -
bardzo dobra gra!
muzyka i grafika bardzo mi odpowiada, jak na razie faworyt ;>

Apokalips -
podczas ladowania zasobów komunikat " Program ... przestał działać "

Sire -
dobre :) bardzo fajna grafika i muza, ale ciezko sie steruje jakos jak dla mnie graczem, pomimo tego, duzy pozytyw!

PAJonK -
dobree :DD grafika i muza wypas :D podoba mi sie, co prawda na 3 miesiace to mało, ale też pozytyw! Taka gierka na minute :)

_OskaR -
gra sie nie uruchamia, komunikat "The terms of the EULA for VC++ Indroctutory Edition do not permit redistribution of executables you create with project"

Tyle ode mnie, dzieki wszyskim za nadesłane prace :)

Offline _OskaR

  • Użytkownik

# Październik 01, 2008, 01:46:15
_OskaR -
gra sie nie uruchamia, komunikat "The terms of the EULA for VC++ Indroctutory Edition do not permit redistribution of executables you create with project"

Wystarczy wcisnąć "OK" i poczekać - gra się uruchomi, choć troszkę to potrwa.

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Październik 01, 2008, 01:54:22
_OskaR: Nie działa

SceNtric - Apokalips: "Projekt, programowanie, wyszukiwanie zasobów: Jakub "SceNtriC" Rojek" -
chyba zbudziłem sąsiadów przeczytawszy owe 'wyszukiwanie zasobów' :D Sama gra wlecze się strasznie (na lapku 1.5ghz, 512ram, grafika 32mb), jednakowoż inwokując Perdurabo, rozgrywka przebiegała jak następuje: Bohater kontastuje że jest zamknięty. A-ha! Klucz! Podniosłszy owy, podszedł do drzwi i począł maltretować klawisz akcji. E e e e e, drzwi objawiają ciekawy mechanizm - skrzypią nie ruszywszy się ni o pixel. E e e e e... e... E! Otworzyły się! No, to patatajamy do następnego pomieszczenia. Tam zaś! Niechybnie ZUE, nieoteksturowane demoniszcze! Bohater czyni więc jedyną logiczną rzecz w konfrontacji z terrorem - dotyka skrzyni powodując zniknięcie monstra. Za potworem zaś - kolejna przeszkoda. Następne drzwi! (~23 [e] dalej) To, co zdawało się być schodami okazało się ostatecznie zaskakującą geometryczno-koncentryczną formą skupioną w punkcie centralym. A w rogach pomieszczenia... troje następnych drzwi. No to pierwsze, jak w mordę strzelił. EeeEEeeE *klik!*. Korytarz. Ograniczenia sprzętowe sprawiają, że jego przejście zajmuje niecałe 3 tysiące lat, zakończone dotarciem do mysiej dziury. Gdyby Alicja wiedziała, że wystarczy kliknąć w 'c' by stać się mniejszym, nie bawiłaby się w ten cyrk z ciasteczkami i dziwnymi napojami. Szkielet za mysimi drzwiczkami nie był Kotem z Cheshire. Niewiele się dzieje. Plan powrotu do rozdrzwiającej się hali Płaskich Schodów. Perspektywa kolejnych 3 tysięcy lat powrotu. No. Może kiedy indziej. Ale turbo-mroczny przeszyty absurdem klimat jest bardzo fajny.

Wyszo - Aqua Regis: Cudne, niechybnie zostanie nieco dłużej na dysku. ;) Grafika nie jest taka brzydka, jak autor straszy, buduje z muzyką fajny, depresyjny klimat. ;) Wiem, że będzie poprawiona, ale i tak przyczepię się do tego, że istnieją dwa typy diamentów (czerwone) które wyglądają niemal identycznie. Szybki, spójny casual.

VShader's Conquests: "Nie można uruchomić aplikacji, gdyż jej konfiguracja jest niewłaściwa"

feelon - Curling Challenge:
Nosz ty bydgoszczański kłamco, twierdziłeś że nic nie wysyłasz. :D Sama w sobie dyscyplina Curlingu wydawała mi się zawsze z jakiegoś powodu kuriozalna. Noo, niby poważni ludzie miotający czajnikami i inni poważni ludzie zachrzaniający miotłami przed tymi czajnikami, co tworzyło dla mnie udziwacznioną wersję gry w kulki. ;)) Jako gra komputerowa fajne && relaksujące. Szkoda, że nie ma AI, gdyż zabawa w Zen Grania w Pojedynkę nie odkryje zapewne jej potencjału. :P

get - Stone Logic: tak tAK TAK! To wygląda jak zwycięzca poprzedniego WSoC narysowany w paincie. Piękna próba, już sam tytuł był podejrzany, zaś po uruchomieniu moi sąsiedzi zostali zbudzeni pora drugi tego wieczora. ;D Abstrahując od gui, samej gry jest troszku za mało i jest za prosta a bohaterska czerwona kulka się wlecze. :P

krajew4 - Rectly: krajew uczynił podobną rzecz do geta z tym, że udało mu się splagiatować samego siebie. :P Kolejna ciekawa gra zręcznoś... logicz... spostrzegawczościowa, jak sądzę. To pewnie tylko ja, ale rozgrywka wywołuje u mnie to, co z angielska zwie się stupor. Nie podobają mi się te pastelowe kwadraty, jakoś nie pasują mi do całokształtu. Niewiele robiłeś przez ostatni rok, co? ;D

Securis: Grywalne, ale sterowanie jest straszliwie niewygodne. AI myśli bardzo długo. Brakuje udźwiękowienia. Mimo to, przez złożoność, spójność i perspektywę odblokowywania map, isiruje do gry. Poza tym, zostałem ZNISZCZONY tekstem "każdy symbol jest równy substytutowi 400 ludzi" :D

uff. :P


PlayStation:
Sire -
dobre :) bardzo fajna grafika i muza, ale ciezko sie steruje jakos jak dla mnie graczem, pomimo tego, duzy pozytyw!
W jaki sposób ciężko? To jest novum dla mnie. :P

PAJonK -
dobree :DD grafika i muza wypas :D podoba mi sie, co prawda na 3 miesiace to mało, ale też pozytyw! Taka gierka na minute :)
W readme freakpp się wypocił by opisać, skąd w ogóle gra się wzięła i czemu. Doceń to :D
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2008, 01:59:40 wysłana przez rzuf »

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Październik 01, 2008, 02:39:49
Z pewnością wrócę jeszcze do tych gier - dzisiaj starałem się każdej poświęcić z 10 minut żeby zobaczyć jak to w ogóle wszystko wygląda. Krótka relacja na gorąco:

_OskaR:
Za słabą mam kartę na Twoją grę - odpaliłem wersję bez shaderów a i tak nie chodziło całkiem płynnie. W każdym razie - strasznie brakuje jednej rzeczy: celu gry. W tym momencie jest to jakaś symulacja samochodu, którą każdy sobie włączy, pojeździ chwilkę i wyłączy. A wystarczyłoby umieścić u góry zegar odmierzający czas, umieścić na planszy kilka checkpointów i dać graczowi jakoś niewiele czasu na przejechanie - już by było ciekawiej :)

Sire:
Prawdę mówiąc spodziewałem się czegoś lepszego - po zeszłorocznym starcie i grze, która (choć konsolowa) wręcz zmuszała gracza, żeby nie wstawał od monitora zanim jej nie ukończy (co z wielką radością uczyniłem), po super startach w compo, teraz dostajemy taką prawie-zwykłą platformówkę. Myślałem że będziemy walczyli chociaż z ludkami a nie owadami i jakimiś ufokami :) Gra jest w porządku. Ale gorsza od pozostałych Twoich produkcji :p

PAJonK:
Za#@^$%#& grafika i muzyka ;D Ale jeśli widziałeś moją ostatnio publikowaną prackę w dziale produkcja, to chyba doskonale wiedziałeś że nie powiem niczego innego ;D
Gra prosta, a udało się uzyskać wrażenie dynamiki rozgrywki. Wspominałem już, że grafika i muzyka rządzą? Bohater też jest spoko ;p

Apokalips:
Znów - karta ledwo daje radę i gra chodzi wooolno. Próbowałem mimo to troszkę się zorientować co i jak i widzę pozytyw. Mroczny klimat :)

Conquests:
Nie zagrałem, odstraszyły mnie brakujące dll'ki, ale jeszcze zagram i pewnie podzielę się opinią

Curling Challenge:
Nie wiem co napisać, gra jest prosta, skończona, grywalna, a mimo to nocek bym przy niej nie zarywał ;) Gra w 2 osoby przy jednym kompie po kilku piwach może być fajna :)

Rectly:
Znów liczyłem na fajerwerki, dostałem to samo co rok temu w nowej oprawie graficznej i ze zmienionymi zasadami. Gdyby to zrobił ktoś inny, napisałbym: "super!". Ale ponieważ zrobiłeś to Ty napiszę: skończona, ładna - ogólnie w porządku. Ale nie super.

Securis:
Duży plus za zmierzenie się z niebanalnym gatunkiem gry. Plus również za to że można w to grać i w dodatku rozgrywka ma sens ;) Szkoda że brakuje takiego dopieszczenia, dzięki któremu gracz zawsze widziałby i wiedziałby co się w danej chwili dzieje - ot choćby animacji ruchu postaci zamiast teleportowania ich w nowe miejsce. Albo jakiegoś wyraźniejszego komunikatu, że gracz skończył turę. Właśnie takie elementy sprawiają że gra jest mało user-friendly. Ale i tak gra jest fajna ;)

Stone Logic:
Cóż - nie podzielam euforii rzufa, który łyknie wszystko, co jest narysowane w Paintcie :) Niestety szczerze nie lubię sokobana więc nie spędziłem nad tą pozycją specjalnie dużo czasu. Druga sprawa to grafika, którą należałoby poprawić. Ale kurde, minusy minusami a gra jest skończona. I za to należą się brawa :D

Gratuluję wszystkim uczestnikom stworzenia grywalnych prac!

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Październik 01, 2008, 02:51:51
Dzięki Wyszo, wrócę do kilku wcześniejszych założeń w projekcie.

Co do Stone Logic, nie chciałem być euforyczny, tylko o ataki śmiechu przyprawiało mnie podobieństwo (choć to i tak małe słowo) do prac krajewa4 z tego i poprzedniego WSoC. :)

Offline feelon

  • Użytkownik
    • www.feelon.pl

# Październik 01, 2008, 02:54:59
_OskaR - Niby nie działa, a jednak działa (trzeba poczekać). Gry postrzeganej jako rozgrywki to za dużo nie ma, natomiast są predyspozycje :) Jeżeli chciałbyś rozwijać projekt to pomyślałbym nad lekkim urozmaiceniu rozgrywki, dodaniu bonusów albo przeciwników. Ścigając się z trawą w pewnym momencie wpadłem na dziki pomysł przetestowania kolizji z drzewem, co okazało się nietrafną decyzją bo utknąłem w nim na stałe :P

Sire - Grafika ma swój klimat :) Gratuluje zdolności, mój MS Paint niestety nie ogarnia jak każę mu rysować klimatyczną grafikę ;P Sam gameplay podoba mi się, iście platformówkowy. Jeżeli mógłbym coś zasugerować to zmieniłbym trochę fizykę skoku - na trochę płynniejszą (bardziej grawitacyjną rzekłbym), tak by nie wyglądało to jakby postać odbijała się od niewidzialnego sufitu ;)

PAJonK - No to do dopiero jest psajkodelik ;) Gra prosta, gameplay miły, natomiast rozmiar tytułowego PAJonKa nie przypadł mi do gustu, trochę za duży, przez co czułem się za mało swobodnie :P Ale to pewnie kwestia gustu i przyzwyczajenia ;)

Apokalips - Kurcze no, naprawdę zaintrygowała i wciągnęła mnie tajemniczość i klimat tej gierki. Niestety optymalizacja kuleje grałoby mi się o wiele przyjemniej gdyby gra się nie zacinała. SFX rządza, grafika trzyma klimat, nawet to promieniście rozchodzące się kulejące teksturowanie w tej dużej owalnej lokacji podpadło mi do gustu :P Gdyby tylko gra nabrała na dynamiczności (klatkowanie -> powolne chodzenie -> mulastyczność) to myślę, że bylaby w stanie wessać niejeden umysł :)

AquaRegis - Bardzo przyjemny casualik, gameplay znany i kochany, lecz oprawa budzi bardzo pozytywne doznania :) i zdecydowanie nie uważałbym "tymczasowej" grafiki za tymczasową :P Nie kwestionuję jej tymczasowości natomiast myślę, że inne tymczasowe do pięt nie dorównują. Gra, która uświadomiła mi, że tymczasowość potrafi być wielowymiarowa. Dziękuję :D

Conquests - Nie uruchamia się.

Rectly - Spodobał mi się zamysł. Natomiast samo wykonanie jest jeszcze lepsze - bardzo estetyczne, i przyjemne dla oka. Szukanie tych prostokącików ma swój urok. Myślę, że naprawdę niezła pozycja dla Casualgamerów :)

Securis - Niestety nie potrafię ocenić gameplayu, ze względu na to, że nigdy nie trawiłem rozgrywek tego typu i nie mam porównania. Co mogę powiedzieć to to, że gra sprawia wrażenie, jakby włożono w nią duży wysiłek (chociażby tło historyczne). Myślę, że jest w stanie trafić do fanów tego typu pozycji :)

StoneLogic - Hmm, Sokoban? :P Grafika pozostawia wiele do życzenia, grywalność jest, tylko szkoda, że już tak oklepana ;) Swoja drogą to jakiś nowy front przechodzenia w następny ekran za pomocą powiększającej się gwiazdki (vide Rectly) ? :P