Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2008  (Przeczytany 26982 razy)

Offline rzuf

  • Użytkownik

# Październik 04, 2008, 12:00:23
W PAJonKu jest możliwość togglowania fullscreena przy zbawiennej pomocy klawisza [F4]. Wszystko w readme.

Co do poziomu trudności Sire - poziomy układałem 'bylebyły' (co niestety widać) i nawet nie wysiliłem się na żaden edytor, zatem są wczytywane z plików tekstowych, które można sobie bezczelnie edytować (folder 'świat').

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline vshader

  • Użytkownik
    • VShader - strona domowa

# Październik 04, 2008, 16:36:29
W PAJonKu jest możliwość togglowania fullscreena przy zbawiennej pomocy klawisza [F4]. Wszystko w readme.
No rzeczywiście, moja pomyłka, mimo że readme czytałem ;)

Podejrzewam, że za niemożnością uruchomienia mojej gry stoją te kretyńskie manifesty visual'a.
Jeżeli komuś nie działało, bardzo proszę o pobranie i sprawdzenie czy to przez to:
http://rapidshare.com/files/150843472/VShader-Conquests.0.3.zip.html
Z góry dziękuję.

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Październik 12, 2008, 13:35:59
Dlaczego na stronie głównej nie ma newsa ze screenami z prac oraz wynikami konkursu (to samo na stronie edycji konkursu)? Nie żebym pragnął wiecznej sławy ale w zeszłym roku były ;)

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Październik 12, 2008, 14:13:41
W sumie to nie wiem dlaczego. Ale teraz i tak już za późno :)

W ogóle to bardzo niefajne jest to, że każdą informację o Compo trzeba ogłaszać w tylu miejscach na raz:
- strona Compo
- www.gamedev.pl
- forum

wine

  • Gość
# Czerwiec 19, 2009, 22:41:07
@reg: bo teoretycznie to są osobne strony, a nikt nie pali się by je scalić...

Offline Capad

  • Użytkownik

# Czerwiec 19, 2009, 22:42:59
A czytać umiesz ? ;)
kotleta z października odgrzewasz...

Edit by C:
Amen. Ten temat blokuję, a dyskutujemy w temacie tegorocznym :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 19, 2009, 22:57:25 wysłana przez Charibo »