Autor Wątek: NASA - symulator badań i lotów kosmicznych  (Przeczytany 6370 razy)

Offline albireo

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2008, 10:13:44
Long int ma pojemność 4 miliardy?

Long int nie ma tej pojemności, ale unsigned long int ma.
Jest też 64bitowy typ long long, chyba wszystkie sensowne kompilatory go obsługują.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Baniaa

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2008, 10:50:03

Jest też 64bitowy typ long long, chyba wszystkie sensowne kompilatory go obsługują.
i tym sposobem rozwiązałeś mój problem :D. W tym typie mieściła się każda liczba, którą wpisałem (największa to 500 000 000 000). Dzięki serdeczne.

@EDIT
Gra została ochrzczona jako "Space Discover" ;).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2008, 17:52:34 wysłana przez xZeuSx »

Offline Baniaa

  • Użytkownik

# Lipiec 08, 2008, 16:48:15
Mam nadzieję, że szefostwo mnie nie ukarze za double posta :P.

Więc tak, Prace idą do przodu, niestety diabeł mnie dopadł (dosłownie xD) i wciągnął w swoje sieci ( Legacy Of Kain - Defiance, okropność xD). Jednak projektu nie zaniedbuję ;). Powoli łączę ze sobą to, co mam. Problemów masa, jednak jak na razie daję sobie z nimi radę. Pierwsza grywalna wersja będzie gdzieś pod koniec miesiąca, może wcześniej, może później.

Offline Pastan

  • Użytkownik
    • BaseWeb.pl

# Lipiec 08, 2008, 19:51:44
Grywalna wersja powiadasz. Ale w trybie tekstowym czy już z grafiką? Jeżeli z grafiką to 2D czy 3D i jakiej biblioteki graficznej wykorzystujecie? :)

Offline Baniaa

  • Użytkownik

# Lipiec 08, 2008, 21:12:39
Na razie w trybie tekstowym. O wersji graficznej będę myślał trochę później.