Autor Wątek: Ogre - kompilacja w C::B z użyciem VC++ 2008  (Przeczytany 2468 razy)

Offline Mateuszp_

• Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 20:54:25
Witam  :)

Postanowiłem ostatnio rozpocząć zabawę z Ogre. (pierwszy silnik z jakiego korzystam - jestem początkujący)
A więc zainstalowałem OgreSDK 1.4.8 dla MinGW, Code::Blocks oraz MinGW C++ Toolbox.
Po utworzeniu nowego projektu Ogre w C::B i ustawieniu w opcjach budowania kompilator "Visual C++ 2005/2008"
i po próbie skompilowania pojawia się błąd:

fatal error LNK1181: cannot open input file 'OgreMain_d.lib'

Przy czym mam zainstalowany VC++ 9.0, a OGRE_HOME mam w zmiennych środowiskowych.

W katalogu OgreSDK nie znalazłem tego pliku, szukałem też informacji na ten temat w sieci. Dokopałem się do tego http://www.ogre3d.org/wiki/index.php/Codeblocks_and_MS_Visual_Studio, lecz po zrobieniu co tam wskazano również wyskakuje ten sam błąd. :-\

Zastanawiam się czy trzeba dodać jakąś ścieżkę do linkera z tym plikiem(którego nie znalazłem), a raczej skąd ten .lib wziąść. Nie wiem co mam dalej zrobić, może ktoś miał podobny problem??

Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc  :)

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline s0d

• Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 21:28:54
Chyba nie tylko Ty masz z tym problem....
http://www.ogre3d.org/phpBB2/viewtopic.php?t=42331&sid=ce193664e1d3d7c4af509e6f4e2718c6

Moze dopisz sie do watku moze tam bedzie mogl ktos odpowiedziec na to...

Offline szalony_zlomiarz

• Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 21:34:54
Skoro używasz do kompilowania visuala to może by było dobrym pomysłem zainstalować Ogre SKD dla visuala zamiast dla MinGW

Offline Majtek

• Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 21:50:40
zciagnij zródełka i sam kompiluj ja tak robię i działo wszystko dobrze

Offline Mateuszp_

• Użytkownik

# Lipiec 03, 2008, 02:00:44
Problem rozwiązany:D :D

Pobrałem źródła, skonfigurowałem C::B i skompilowało się poprawnie  ;)

=== Bulid finished: 0 errors, 1 warrnings ===