Autor Wątek: The Towers  (Przeczytany 2285 razy)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Maj 27, 2008, 20:40:57
Witam. W między czasie tworzenia Soullanda i ProLogos pomyślałem, że skoro już dawno bo ponad rok nie zrobiłem żadnej gierki, więc postanowiłem się wziąść za jakiś mały projekt mini gierki, co by przetestować XenoNowego multiplaya. Pamiętacie jak pokazywałem screeny z Colloseum, a niektórzy mogli pograć w wersję testową, ale projekt rzuciłem bo miał zbyt wolny rendering a i grafika gry była nienajlepsza. No ale w końcu XenoN jest już na takim poziomie, że można tworzyć już na nim gry więc zacząłem projekt mini-gry: The Towers. Gra będzie w trybie Online. Każdy gracz będzie miał swojego avatara, który będzie posiadał jedną z mocy 4 żywiołów (ogień, woda, ziemia, wiatr) lub jedną z dwóch nadprzyrodzonych mocy (które pozostaną na razie tajemnicą), którą będzie udoskonalał walką i treningiem na arenie na własnej wyspie lub u przeciwnika. W skrócie można ją określić jako arenaRPG. A na razie pokażę Wam model wyspy z areną. Dodam, że będziemy mogli w czasie całej gry zwiedzić calutką wyspę (na razie bez drzew, ale doda się je wkrótce) w poszukiwaniu jakichś artefaktów. Będziemy mogli również w pełni niszczyć teren (chociaż nad tym się jeszcze zastanawiam). Modele poniżej przedstawione wyglądają tak samo w grze jak i na screenach niżej (no może bez cell shadingu (grube krawędzie), ale myślę nad tym czy je dodać). Niedługo dodam modele avatarów, ale całą grę zamierzam skończyć w nie dłużej niż tydzień. Zapytacie się pewnie: czemu tak szybko? A no dla tego, gdyż z XenoNem to robienie dobrej nieskomplikowanej gry idzie w miare szybko :) To koniec już marudzenia i daję screeny:

http://img84.imageshack.us/img84/6776/towersscreen1kp6.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/1220/towersscreen2sf7.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/6197/towersscreen3ay1.jpg
http://img84.imageshack.us/img84/7265/towersscreen4zp1.jpg
http://img244.imageshack.us/img244/5214/towersscreen5zz4.jpg
http://img91.imageshack.us/img91/5586/towersscreen6be3.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7718/towersscreen7xc2.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/3817/towersscreen8dy0.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/8440/towersscreen9zx7.jpg
http://img143.imageshack.us/img143/7708/to...screen10kr6.jpg

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline s0d

  • Użytkownik

# Maj 27, 2008, 20:46:36
Ładna plansza ;)

Offline Konon

  • Użytkownik

# Maj 27, 2008, 21:15:11
No rzeczywiście plansza fajna, pomysł mi się podoba, więc jak jeszcze zrobisz dobry system walki to chętnie zagram z kimś za tydzień.   ;)
A niszczenie terenu, przy arenach z jakimiś murkami, czy innymi przedmiotami, dodałoby do walki wrażeń.
PS. Temat chyba bardziej nadaje sie do projektów niż pomysłów. :]

Offline Solmis

  • Użytkownik
    • Solmis

# Maj 28, 2008, 17:36:09
@up: A właśnie, że pasuje tutaj (bo to jest pomysł)... :D
Temat w "Projektach" założy pewnie po skończeniu dema. :P

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Maj 28, 2008, 19:20:45
Super! Bardzo fajne screeny, Cell Shading pasuje jak ulał. Niestety tylko woda jest taka sobie.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Maj 29, 2008, 00:00:50
To nie jest chyba cel shading? Polegał ciut na czym innym, z tego co pamiętam, a tu jest chyba zwykłe teksturowanie... Niektóre pologony mają po prostu krawędzie zaznaczone grubymi kreskami, stąd efektowność. Swoją drogą, jak realizujesz taki efekt w praktyce, jeśli można spytać?

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Maj 29, 2008, 15:35:00
Uznalem ze dobrze by bylo jak by dodac wrota (cos jak StarGate) ktorymi mozna by sie dostawac na wyspy innych graczy. Oto kilka screenow wrot i jeden titlescreen/loadingbar:
http://img225.imageshack.us/img225/7033/to...screen11uz7.jpg
http://img165.imageshack.us/img165/3562/to...screen12pm8.jpg

http://img225.imageshack.us/img225/1476/thetowerskg6.jpg

@Kos: najpierw rysuje z cullingiem zeskalowany wiekszy czarny model, z przeciwnymi niz w oryginalnym modelu wektorami normalnymi. potem rysuje juz z lub bez cullingu (tutaj nie ma zbytniego znaczenia), ale nie zeskalowany model oryginalny.

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 18:43:18
A skąd ta nazwa towers?
PS  Oj będę musiał "wykupić" prawa autorskie :)
Bo robię mmorpg o tej nazwie(od 3 mies mam ten pomysł).

Offline Mertruve

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 20:30:22
Jedna z najłatwiejszych do wymyślenia nazw, podobnie jak "The Last Hero" i inne komunały :p

//dół: tak samo jak "Last Hero" ma uzasadnienie ;D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2008, 12:56:10 wysłana przez Mertruve »

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 23, 2008, 23:01:14
W moim pomyśle "Towers" ma uzasadnienie:
-100 wież 100 poziomowych  rozmieszczonych na 5 małych kontynentach(raczej wyspach).
Mam nadzieje ze i tak pomysl kolegi nie bedzie komercyjny i po sadach nie bede latal za lamanie praw autorskich ;p