Autor Wątek: Pogromcy Potworów  (Przeczytany 26989 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 06, 2008, 11:02:25
Gdyby edukacja magiczna była za darmo, to czarodziejem mógłby zostać nawet świniopas ;).
A co by było gdybyś po każdym napisanym programie całkowicie zapominał, jak się programuje? (no, chyba że nauczyłbyś się programować wcześniej kilka razy, to wtedy byś akurat jeden raz zapomniał) ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kamykadze

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2008, 11:06:43
Szukanie tych czerwonych palantów rzeczywiście jest wkurzające ;)
Tak czy inaczej powiem jedno - "Pogromcy Potworów" to na dzień dzisiejszy moja ulubiona produkcja na Warsztacie.
Nie wiem, czy dlatego, że przypomina mi stare, dobre czasy, czy dlatego, że klimacik jest luzacki, ale po prostu ma w sobie to coś. Brawo!

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Wrzesień 06, 2008, 12:27:18
Przyznam że czarodziejem trzeba płacić za czary, to fakt, ale w poprzedniej wersji te czary nie były tak dobre jak teraz :D W aktualnej wersji (06.09.2008) czar ofensywny jest naprawdę bardzo bardzo dobry, i czarodziej radzi sobie nawet lepiej niż wojownik, tyle że za tą wielką skuteczność musi płacić, to chyba logiczne :D

Offline civis

  • Użytkownik

# Wrzesień 06, 2008, 12:59:38
ja bym trochę zmniejszył czynnik losowości, bo walki naprawdę są nieprzewidywane. raz walnę za 20 a drugi raz za 1, i cały czas takie skoki. to mi nie pasuje.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 06, 2008, 13:05:48
ja bym trochę zmniejszył czynnik losowości, bo walki naprawdę są nieprzewidywane. raz walnę za 20 a drugi raz za 1, i cały czas takie skoki. to mi nie pasuje.
Ile uderzeń robisz podczas walki? Myślę, że na tyle dużo, żeby już bez większych problemów dawały się stosować prawa wielkich liczb. :)

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Wrzesień 06, 2008, 15:45:24
A co by było gdybyś po każdym napisanym programie całkowicie zapominał, jak się programuje? (no, chyba że nauczyłbyś się programować wcześniej kilka razy, to wtedy byś akurat jeden raz zapomniał) ;)

No, w sumie racja, nie byłoby to zbyt fajne :D. Chociaż... Ja tam bardzo mile wspominam swoje początki z programowaniem i nie miałbym nic przeciwko temu, żeby przeżyć to jeszcze raz ;). W mojej grze zaklęć uczymy się tylko raz, ale można je zapomnieć, jeśli nie używa się czegoś przez dłuższy czas - myślę, że to najsensowniejszy system, jaki można zastosować w grze RPG.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Wrzesień 06, 2008, 18:57:43
Ale kula ognia to jak jazda na rowerze - raz się nauczysz, nigdy nie zapomnisz :)

@Złośliwiec: A tak na serio, to Twoje rozwiązanie pachnie mi tym, że gracz by co ileś tam czasu walił wszystkimi czarami w drzewo, by ich zbyt prędko nie zapomnieć - i robiąc to po raz 391 w karierze swojej postaci, w końcu uznałby to za dość frustrującą konieczność. :)

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Wrzesień 12, 2008, 13:42:31
ja bym trochę zmniejszył czynnik losowości, bo walki naprawdę są nieprzewidywane. raz walnę za 20 a drugi raz za 1, i cały czas takie skoki. to mi nie pasuje.

Akurat tego w grze nie chce zmieniać bo jestem zadowolony z efektu jaki jest teraz, nie chciałem robić stałej wartości Odporności, bo tak jest prawie wszędzie :D Żeby to w jakiś sposób unormować wystarczy ulepszać broń/zbroję u kowala, losowość dalej istnieje, ale zawsze nieco mniejsza :D Ogólnie parametr Broń jest bardzo ważny bo oprócz tego że zwiększa zakres minimalnych obrażeń to także gdy Odporność wroga przewyższy ilość zadawanych przez nas Obrażeń wówczas zadajemy obrażenia z zakresu od 1 do wartości parametru Broń (lub w 40% następuje blok). :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2008, 13:50:07 wysłana przez Mr.Protek »

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Luty 12, 2009, 18:31:28
Powstała kolejna wersja gry! :D

Zmiany które zaszły:

-> Możliwość pojedynków przez sieć.
-> Możliwość wysyłania wiadomości do przeciwnika podczas pojedynku. (Enter)
-> Wyspa piratów została rozbudowana.
-> Nowe zadania.
-> Menu w którym można sprawdzić ilość zabitych potworów.
-> Widoczna ilość parametru Obrażenia/Odporność podczas starcia.
-> Nowe potwory i poprawa wyglądu niektórych starszych.
-> Osobny przycisk dla mapy świata. (Spacja już nie działa).
-> Poprawiona funkcjonalność przedmiotów i czarów.
-> Za każde 100 istot tego samego typu otrzymuje dodatkowe parametry w walce z nimi.
-> Za zabicie 50 istot danej klasy odblokowuje się ona do trybu pojedynków.
-> Masa różnych drobnych poprawek.

Jeżeli ktoś ma ochotę ze mną zawalczyć niech piszę na GG :D

Gdy ktoś podaje nam swoje IP możemy je ręcznie wpisać w odpowiednim polu w grze lub zaznaczyć (np w oknie GG) i wybrać kopiuj, wtedy gra przy starcie sama nam wklei to IP w odpowiednie miejsce.

Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl

Offline Aventor

  • Użytkownik

# Luty 16, 2009, 22:06:58
Bardzo fajna gra, ale mam drobną sugestię: zrób, aby można było grać płcią żeńską (niektóre dziewczyny mogą być urażone brakiem wyboru :D). Mnie to mocno nie przeszkadza, ale jak RPG to chyba powinien być porządny :D

Offline wilk

  • Użytkownik

# Luty 16, 2009, 22:34:44
ja bym mial taka propozycje zeby dodac mozliwosc sterownia graczem tak jak np w conanie i dac w opcja sterownie automatyczne albo reczne.

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Luty 16, 2009, 22:54:10
Chciałem zrobić płeć żeńską, ale miałem problem z jej wykonaniem ;D Jak zrobiłem przykładowy model to potem miałem koszmary po nocach. :D Te modele w grze to moje pierwsze modele 3d w życiu więc się dopiero uczę ;D Co do sterowania to muszę to przemyśleć :)

Offline Aventor

  • Użytkownik

# Marzec 29, 2009, 13:01:39
Czyżby gra zamarła? Co tu tak cicho?  ???

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Maj 19, 2009, 12:19:43
Projekt ma się dobrze ;) Jak tylko zostaną dorobione modele potworów to dokończy się ostatnie wyspy, zadania i będziemy powoli zbliżać się do jego ukończenia. Zamierzam jeszcze na końcu wymienić trochę grafiki (np. okna w sklepach) i koniecznie zmienić muzykę na jakąś inną :)

Jako ciekawostkę powiem także że powstały 2 ukryte klasy (Łowca i Druid) którymi będzie można grać po ukończeniu gry. Grę będzie można też przechodzić wiele razy tą samą postacią. Po kompletnym ukończeniu zamierzam też dorobić jakieś sekrety (może zadanie które zmienia cię w jakiegoś potwora czy coś w tym stylu, jeszcze nad tym myślę).

Aby być na bieżąco zapraszam na forum gry: http://www.pogromcypotworow.fora.pl/
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2009, 12:27:24 wysłana przez Mr.Protek »

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Październik 04, 2009, 17:44:19
Powstała kolejna wersja gry! ;)

Zmiany które zaszły:

-> Nowe zadania.
-> Rozbudowana mapa (Wyspa Kupców).
-> Nowe krypty.
-> Nowe potwory.
-> 40% więcej doświadczenia za zadania.
-> Szansa na blok gdy odporność jest większa niż obrażenia ustawiona z 40% na 50%.
-> Potwory do trybu pojedynków odblokowują się teraz już po zabiciu 10 potworów tego samego gatunku.
-> Wstępny system Intro/Outro.
-> Poprawione literówki w tekstach i inne błędy.

Zapisy gry kompatybilne z wersją 0.01 więc nie trzeba zaczynać gry od nowa.

Gra szykuję się powoli do ukończenia ;)

Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl