Autor Wątek: Pogromcy Potworów  (Przeczytany 27401 razy)

Offline steckel

  • Użytkownik

# Listopad 18, 2010, 18:41:26
Gratuluję ukończenia projektu, ale:
-W encyklopedii potworów pod każdym portretem jest liczba 0. Co ona oznacza? To chyba miał być licznik zabitych?
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2010, 19:51:13 wysłana przez steckel »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Anonim

  • Użytkownik
    • Anonim's Page!

# Listopad 18, 2010, 19:15:32
No, pozostaje tylko pogratulować, to chyba najbardziej dopracowany projekt na Warsztacie. I to RPG!
Świetna robota Protek :)

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Listopad 18, 2010, 20:00:04
Gratuluję ukończenia projektu, ale:
-W encyklopedii potworów pod każdym portretem jest liczba 0. Co ona oznacza? To chyba miał być licznik zabitych?
To nie licznik zabitych a poziom znajomości swojego wroga, za każde 50 zabitych potworów jednej klasy otrzymujemy dodatkowe punkty do obrażeń i odporności podczas walki z nimi. :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2010, 20:02:10 wysłana przez Mr.Protek »

Offline Karol

  • Użytkownik

# Listopad 18, 2010, 20:21:14
I do tego w Delphi!


Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Grudzień 11, 2010, 08:16:16
Powstała wersja 1.01, głównym powodem jej powstania był odkryty przeze mnie błąd który mógł powodować niestabilność pracy gry podczas pojedynku 2 graczy ze sobą. Oprócz tej istotnej poprawki dodałem także trochę nowej muzyki, zmodyfikowałem parametry bazowe Wojownika (większa ofensywa kosztem defensywy) i Druida (większa defensywa kosztem ofensywy), poprawiłem też nieco sztuczną inteligencję wrogów podczas walki. :)

# Grudzień 11, 2010, 10:46:45
Ile linijek mają twoje pliki z kodem w delphi?
Ile czasu dziennie poświęcałeś na projekt?

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Grudzień 11, 2010, 23:11:24
Ile linijek mają twoje pliki z kodem w delphi?
Ile czasu dziennie poświęcałeś na projekt?
Cały kod gry mam w 1 pliku, 7000 linijek (łącznie z komentarzami), tak więc nie tak dużo :) Do tego kod edytora map skromnie 1000 linijek :) Najwięcej czasu tak naprawdę  zajęło mi wymyślanie zadań, tworzenie grafiki itp. O ile do pisania kodu zabieram się z przyjemnością to np tworzenia grafiki nie cierpię, i często miałem tygodniowe przerwy bo wiedziałem że muszę zrobić takiego czy takiego potwora bo już wymyśliłem że tak ma być w fabule ale nie mogłem się zebrać w sobie by go zrobić, oprócz tego często przesadnie poprawiam to co już zrobiłem jeżeli coś zacznie mi się nie podobać i przez to też tracę czas. Trudno mi wyliczyć ile dziennie siedziałem nad tym, raz 15 minut a raz od rana do wieczora gdy miałem wenę ;) Do tej pory są rzeczy które chciałbym zmienić lub dodać w grze ale wiem że to nie ma sensu bo chcę się w końcu uwolnić od tego i zacząć robić coś nowego. :)

Offline Kamma

  • Użytkownik

# Grudzień 11, 2010, 23:19:32
@Mr.Protek
Jak Ci się udało zagościć w domenie victorygames.pl? :)
Oni przydzielają domenę za pobożną prośbę, czy to usługa dla wybrańców, znajomych? :D

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 11, 2010, 23:24:34
Cytuj
Cały kod gry mam w 1 pliku, 7000 linijek (łącznie z komentarzami), tak więc nie tak dużo

Panie, panowie, TO JEST PODEJŚCIE. Nie róbmy polityki, kodujmy gry :)

Też bym tak chciał umieć... zmysł estetyczny oczekuje ode mnie spędzania xx% czasu na organizacji kodu nawet w małych projektach i nie potrafię tego obejść, gdy potrzebuję. :D

# Grudzień 11, 2010, 23:52:44
@Mr.Protek
Jaką grę teraz planujesz robić ? Jeśli można wiedzieć.


Cytuj
Cały kod gry mam w 1 pliku, 7000 linijek (łącznie z komentarzami), tak więc nie tak dużo
Panie, panowie, TO JEST PODEJŚCIE. Nie róbmy polityki, kodujmy gry :)
Ja miałem plik gry , gdzie było więcej niż 10tyś linijek. :P
To jest masochizm(z którego się uwolniłem), bo czekanie na kompilacje takiego czegoś, albo na załadowanie do IDE potrafi potrwać.

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Grudzień 12, 2010, 00:19:13
@Mr.Protek
Jak Ci się udało zagościć w domenie victorygames.pl? :)
Oni przydzielają domenę za pobożną prośbę, czy to usługa dla wybrańców, znajomych? :D
Sami zaproponowali mi miejsce na ich serwerze :)

@Mr.Protek
Jaką grę teraz planujesz robić ? Jeśli można wiedzieć.
Dopiero skromnie planuję co teraz będę robił, może coś na przeglądarkę, może coś w pełnym 3D, w każdym razie myślą przewodnią są wampiry i pewna moja koncepcja z nimi związana :)

Cytuj
Cały kod gry mam w 1 pliku, 7000 linijek (łącznie z komentarzami), tak więc nie tak dużo
Panie, panowie, TO JEST PODEJŚCIE. Nie róbmy polityki, kodujmy gry :)
Ja miałem plik gry , gdzie było więcej niż 10tyś linijek. :P
To jest masochizm(z którego się uwolniłem), bo czekanie na kompilacje takiego czegoś, albo na załadowanie do IDE potrafi potrwać.
To ja nie wiem jakie to IDE musi być żeby czkać na załadowanie 10tyś linijek, notatnik by szybko to otworzył ;) Co do czekania na kompilacje to akurat w Delphi nie ma takich problemów bo gra kompiluje mi się w jakieś 2 sekundy.

# Grudzień 12, 2010, 00:42:25
Dopiero skromnie planuję co teraz będę robił, może coś na przeglądarkę, może coś w pełnym 3D, w każdym razie myślą przewodnią są wampiry i pewna moja koncepcja z nimi związana :)
A czemu wampiry ?
Przecież sam mówiłeś że nie pochwalasz fascynacji złem ?
Nie masz już dosyć robienia potworów ?
Jeśli jednak będziesz robić tych wampirów, to mam nadzieję że zostaną pokonani, i wszystko skończy się happy endem.

A jaki chociaż gatunek chcesz robić ? RPG,RTS,Platformowa?
A może pomyśl o jakimś bardziej komercyjnym projekcie ?
Jak ci się nie uda go sprzedać, to najwyżej zostanie za free.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 12, 2010, 01:15:11
Cytuj
A czemu wampiry ?
Przecież sam mówiłeś że nie pochwalasz fascynacji złem ?
Nie masz już dosyć robienia potworów ?
Jeśli jednak będziesz robić tych wampirów, to mam nadzieję że zostaną pokonani, i wszystko skończy się happy endem.

Bo wielu z nas uważa, że świat nadal jest zbyt szczęśliwym i radosnym miejscem, więc wprowadza do otoczenia dużo odpowiednich bodźców.

Cytuj
A może pomyśl o jakimś bardziej komercyjnym projekcie ?
Jak ci się nie uda go sprzedać, to najwyżej zostanie za free.

To nie tak raczej działa.... :)

Offline ANtY

  • With fury and fire
  • Użytkownik
    • ANtY

  • Zbanowany
# Grudzień 12, 2010, 02:04:32
@Mr.Protek
Jak Ci się udało zagościć w domenie victorygames.pl? :)
Oni przydzielają domenę za pobożną prośbę, czy to usługa dla wybrańców, znajomych? :D
Z tego co wiem to wystarczy poprosic i na 90% ci dadzą.

Offline Mr.Protek

  • Użytkownik
    • Pogromcy Potworów

# Grudzień 12, 2010, 08:48:39
Dopiero skromnie planuję co teraz będę robił, może coś na przeglądarkę, może coś w pełnym 3D, w każdym razie myślą przewodnią są wampiry i pewna moja koncepcja z nimi związana :)
A czemu wampiry ?
Przecież sam mówiłeś że nie pochwalasz fascynacji złem ?
Nie masz już dosyć robienia potworów ?
Jeśli jednak będziesz robić tych wampirów, to mam nadzieję że zostaną pokonani, i wszystko skończy się happy endem.
Chyba niejako przekręcasz moje słowa. ;) A jeżeli gracz wcieli się w role wampira i sam będzie mógł wybrać czy chce być "dobrym" czy "złym" wampirem? Np wampir (gracz) spotyka w nocy kobietę samotnie idącą przez miasto i ma wybór, może ją zostawić w spokoju, może użyć zdolności by ją zauroczyć następnie wypić trochę krwi i zostawić przy życiu albo rzucić się na nią wyssać krew i z premedytacją zabić. Z jednej strony może ją zostawić niczego nie zyskując i nic nie tracąc, może też zyskać trochę krwi by przeżyć, tyle że jeżeli urok nie zadziała ryzykuje spotkanie ze strażą, może też zyskać najwięcej krwi nie ryzykując jednak tracąc trochę człowieczeństwa które jest potrzebne by umieć maskować się w tłumie ludzi i nie zostać wykrytym od tak, wszystko w rękach gracza :) Tak więc nie ma w tym fascynacji złem a jedynie wybory moralne i ich konsekwencje ;)

A jaki chociaż gatunek chcesz robić ? RPG,RTS,Platformowa?
A może pomyśl o jakimś bardziej komercyjnym projekcie ?
Jak ci się nie uda go sprzedać, to najwyżej zostanie za free.
Najbardziej lubię gry RPG.