Autor Wątek: Silnik tekstowy  (Przeczytany 1698 razy)

Offline dynax

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 15:00:21
Witam, ostatnio długo zastanawiałem się nad tematem Gra bez tekstur. Wymyśliłem, że można by zrobić grę tekstową. Ale nie taką w stylu [1] Zabij orka, [2] Podnieś miecz. Chciałem aby gra była raczej w stylu gry zręcznościowej. Tak sobie rozmyślając wpadłem na pomysł, że jako tekstur można by użyć plików tekstowych rysowanych w programie jave. Wymyśliłem, silnik który jako grafiki używał by samego tekstu (ASCII). Co o tym sądzicie?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline s0d

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 15:48:10
Było.pl  ;)

Offline s0d

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 15:56:35
Mała złośliwość ;P oto przykład rodzimego projektu bazującego na tym pomyśle ;) http://www.warsztat.gd/screens.php?x=view&id=400

Offline dynax

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 16:02:54
Ale to nie jest silnik  ;) Chodzi mi o to żeby napisać silnik na którym można by pisać takie gry.

Offline Charibo

  • Redaktor

# Maj 12, 2008, 16:12:37
Dynax obadaj to. Żaden silnik, a stosunkowo prosta funkcja gdzieś na końcu renderowania :P No i można to wyłączyć zawsze i mieć normalne 3D ;)

yfan

  • Gość
# Maj 12, 2008, 16:14:08

Offline dynax

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 16:18:47
eee... myślałem, że mam orginalny pomysł a tu klops...  :-\

Offline s0d

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 16:45:36
Dlatego napisalem ze juz bylo ;P. Ale to nie znaczy ze masz nie zrobic wlasnego silnika, przeciez to powiekszenie swoich umiejetnosci ;)

Offline bolverk

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 17:04:15
Jest taka biblioteka jak pdcurses. W oparciu o nią Thomas Biskup napisał kultowego już Adoma :)