Autor Wątek: Pomysł na grę w stylu ogame  (Przeczytany 11024 razy)

Offline Maedhros

  • Użytkownik

# Kwiecień 26, 2006, 14:58:35
Pomysł dośc ciekawy, tylko nie wiem czy bedzie w to ktoś grał mi znudziły sie już takie gry, ale może znajdzie sie ktoś kto w to zagra. I chyba ludzie zabardzo przywiazali sie do ogame.

Ale życze powodzenia.

W dobra gre mmorpg zawsze ktoś zagra.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline snakeo

  • Użytkownik

# Maj 02, 2006, 20:59:20
Ja mam pelno pomyslow na gry :D Ale poki co nadrabiam programowaniem ;P

Offline duch1712

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2006, 16:49:15
 Zgadzam się z innymi. Robienie gry takiej jak Ogame ale lepszej nie jest dobrym pomysłem. Ja osobiście uważam, że najlepsze gry to te orginalne z ciekawym pomysłem a kolejny Ogame z całym szacunkiem już taki nie bedzie.

 PS. Lepiej wymyśl coś ciekawszego, może przenieś grę w inne czasy, wtedy będzie o wiele ciekawiej :)

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Czerwiec 30, 2006, 17:15:53
Stworzyć grę bardzo podobna do ogame to kilka miesięcy pracy dla jednej osoby gdy cala mechanika, zależności i obiekty oraz ich odpowiednie dopasowanie jest dane.
Stworzyć grę, która wnosi coś nowego, tak jak zrobiło to na początku ogame jest rzeczą trudną.
Sam wraz z znajomym zrobiliśmy grę (symulacja miasta) w PHP i samo spisanie dokumentacji/zasad trwało 2 tygodnie, a to dopiero początek.
Ogólnie - wymyśl coś nowego bo chociaż zrobisz być może coś lepszego od ogame pod pewnymi względami, to i tak czeka Cię droga przez sądy i wykruszanie sie użytkownikow z braku rywalizacji (ogame ma po 5k do 13k na uniwersum)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2008, 00:24:37 wysłana przez Zene »

Offline Turgon

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2006, 10:59:37
Dobra postanowiłem odświeżyć mój temat. Dopiero teraz wróciłem. :) . Jestem w trakcie pisania frameworka. Niedługo też prawdopodobnie wezmę się za pisanie silnika :) - mam prawie gotowe wszystko.
Teraz tylko założenia. Zmieniłem zupełnie fabułę gry. Nie będzie już taka jak to co wcześniej przedstawiałem.
Jak ktoś jest nadal zainteresowany projektem zapraszam na maila tar.elda@gmail.com.


Pozdrawiam
Turgon

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Wrzesień 02, 2006, 12:46:42
Hey, to może coś więcej zdradzisz?
Porzuciłeś świat kosmicznych wojen czy lekkie modyfikacje?
Tego frameworka piszesz konkretnie pod swoja grę?
Jak rozwiążesz problem grafik do gry? U nas była to nie lada bolączka..
Zyczę powodzenia i chętnie pośledzę Twoje poczynania ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2008, 00:21:48 wysłana przez Zene »

Offline Turgon

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2006, 17:23:16
Co do grafiki to mam kilka pomysłów, jednakże to odkładam na dalszy plan.
FrameWorka piszę ogólnie. Jednakże będzie posiadał prawie wszystko co potrzebne do stworzenia gry.
Nie jestem jeszcze do końca zdecydowany.
Myślę o totalnym zostawieniu Kosmicznych Wojen. Chciałbym przenieść się do zarania ludzkość czasów starożytnych. Powolny rozwój twojej cywilizacji. Definiowanie własnego świata.
Chciałbym stworzyć grę pozwalającą na pełną interakcję z użytkownikiem.

II

  • Gość
# Wrzesień 02, 2006, 18:46:17
Cytuj
Jestem w trakcie pisania frameworka. Niedługo też prawdopodobnie wezmę się za pisanie silnika Smiley - mam prawie gotowe wszystko.
Nigdy nie mow prawie gotowe ;p

powodzenia

Offline Turgon

  • Użytkownik

# Wrzesień 02, 2006, 18:54:17
Słuchaj, jak silnik działa FrameWorka. Tylko piszę biblioteki. To chyba wszystko już jest prawie gotowe.

Offline gamer.cpp

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2006, 12:28:16
Pomysl z osadzeniem gry w realiach starozytnosci bardzo mi sie podoba :) Chetnie pogralbym w takie przegladarkowe AoE - pamietaj tylko zeby nie zepsuc pomyslu jakoscia wykonania :)

pozdrawiam

Offline Turgon

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2006, 13:20:27
Postaram się ;D  ;D  ;D  ;D. Nawet nie wiedziałem, że to AoE zachacza. Jednakże to będzie rozwój cywilizacji stworzonej przez użytkownika przez długi długi czas :D.

Offline Zene

  • Użytkownik
    • Zenedith’s dev blog

# Wrzesień 10, 2006, 20:16:14
Jak dla mnie wyplywasz na bardzo glebokie wody - samo opracowanie mechaniki i zaleznosci to sporo roboty.
Nie chciailbys zaczac do czegos,na czym nauczysz sie o co w tym chodzi, wylapiesz podstawowe bledy a dopiero potem ruszysz z duzym projektem?
Sam zanim zaczalem cokolwiek projektowac mialem doswiadczenie w tematyce gier on line, mmorpg dokladnie.
Chcialbym,zebys doszedl z tym projektem do konca, dlatego tak sceptycznie pisze.
Wyprobuj framework na czyms mniejszym.

Offline Turgon

  • Użytkownik

# Wrzesień 10, 2006, 21:30:59
Dobra serwisów jeszcze napiszę pare :) . Bo i tak czasu nie mam ;].

Offline gemGreg

  • Użytkownik
    • gemGreg's homepage

# Wrzesień 11, 2006, 21:24:49
tez swoimi czasy pisalem gierke przez www. Mam pytanie czy piszesz ja w php tylko czy bedzie jakis program uruchomiony na serwerze? bo dla tylu osob naraz online to moze nie wyrobic ;)

Offline Turgon

  • Użytkownik

# Wrzesień 12, 2006, 18:43:50
PHP ;) . Jak gra się rozwinie - zostanie to przeniesione na kilka universów, że tak ujmę.