Autor Wątek: GTA IV  (Przeczytany 35807 razy)

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 01:25:01
http://www.videosift.com/video/GTA-IV-Glitches znakomity filmik pokazujący błędy w grze :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

maxest

  • Gość
# Maj 12, 2008, 01:51:46
Ales sie Esidar uwziales na to GTA IV :P. Imho ciezko jest uniknac wielu bugow w tak duzej produkcji. Nie zdziwilbym sie gdyby tworcy malo ze o nich wiedzieli, to w dodatku niektorych pewnie nawet nie wiedzieli jak zlikwidowac :P

Offline terianil

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 02:20:50
hahaha
świetny filmik:) ciekaw jestem jakiego silnika fizyki uzyli? bo ruch obrotowy bryly sztywnej jest naduzywany:)

Sam bede musial poczekac na nowy sprzet:/ chetnie pogram, tylko czasu tez malo:)

Ilu Polakow jest tym razem w napisach?^^

Offline s0d

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 03:16:01
Hehe nie wiem ilu polaków ale ogólnie 1000 brało udział przy produkcji tej gry. ;) (Dla porównania przy Crysis'ie ponad 200)

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 13:28:30
Gra jest gigantyczna... Wole nie myslec o skali tego projektu, bo glowa zaczyna bolec. Jest duzo smiesznych bledow, ale generalnie na razie mi sie podoba (przeszedlem dopiero ok 18%). Najbardziej drazni mnie blad znany z poprzednich GTA - jak tylko zawine jakis fajny wozek, to pol miasta nagle zaczyna takimi jezdzic. Nie zauwazalem tego i myslalem, ze poprawili, ale wczoraj wyhaczylem Ferrari 360 i wracajac do kryjowki (5 minut drogi) spotkalem co najmniej 10 takich samochodow :/. Stacje radiowe slabsze niz w trojce i w ogole nie do porownania z VC, ale lepsze niz SA. Symulacja miasta super, choc nie bezbledna (dosyc czesto sie jednak korkuje bez powodow). Niektore sytuacje - bezbledne (gliniarz goniacy przestepce sam do siebie: "I miss the times when we could just shoot them in the back").

Offline Esidar

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 13:42:56
Niezłe są też zachowania NPC. Widać, że niektóre zachowania są podpięte do wszystkich NPC bez wyjątku. Np. jeśli potrącimy pieszego, potrafi on wstać, podejść i wyciągnąć nas z samochodu. Mi się zdarzyło na randce potrącić samochodem niechcący moją dziewczynę. Ona wstała, wyciągneła mnie z samochodu, sprzedała plombe i powiedziała standardowy po-randkowy tekst "Dzięki za randkę, było fajnie."

Offline XineX

  • Użytkownik

# Maj 12, 2008, 21:28:47
Terianil: Użyli Endorphin fajne można za darmo ściągnąć i sie pobawić np. ustawić ludziki na desce i rozwalić ich kulą do kręgli xD.

Esidar: xD

Nie mam GTA4 bo nie mam PS3 ani XKlocka  :-[ ale ciągle mam nadzieję, że wyjdzie na PC'ta   ;)

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Maj 13, 2008, 10:35:10
Endorphin to nie jest system fizyki. Przypuszczam, ze maja jakas mutacje Karmy (RenderPhysics), bo silnik GTA to (byl) mocno rasowany Renderware zdaje sie.

Offline coldzik

  • Użytkownik

# Maj 13, 2008, 11:40:06
http://au.xbox360.ign.com/dor/articles/869668/naturalmotion-video/videos/naturalmotion_042508.html;jsessionid=123cwapil09kq

tego uzyli w GTA IV i nie jest to endorphin (poniewaz endorphin jest to aplikacja do tworzenia scen, animacji etc), tylko po prostu nazywa sie Euphoria

a tu male info:

Q: Is euphoria a physics engine?
A: No, euphoria is not a physics engine. euphoria simulates the human (or animal) motor nervous system on Xbox 360, PLAYSTATION 3 and PC. One can think of it as biology meeting robot control theory. euphoria integrates with a game's existing physics engine, which provides the basic body physics (commonly known as 'ragdoll physics'). euphoria adds life to the dead physics simulation. In short, ragdolls are dead, floppy bodies. euphoria characters instead are alive and adaptive.
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2008, 11:50:59 wysłana przez coldzik »

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Maj 13, 2008, 12:10:35
http://au.xbox360.ign.com/dor/articles/869668/naturalmotion-video/videos/naturalmotion_042508.html;jsessionid=123cwapil09kq

tego uzyli w GTA IV i nie jest to endorphin (poniewaz endorphin jest to aplikacja do tworzenia scen, animacji etc), tylko po prostu nazywa sie Euphoria
Endorphiny sobie mogli uzywac do postaci, ale jest jeszcze cala fizyka bryl sztywnych.

Offline coldzik

  • Użytkownik

# Maj 13, 2008, 12:18:59
oczywiscie, ja tylko chcialem nakreslic sprawe, ze zostal uzyty engine o nazwie euphoria, ale rownoczesnie nie jest on silnikiem fizycznym, wiec czegos musieli uzyc :)
Niestety przez wielu (nawet na stronach internetowych) jest popelniany blad, nazywajac euphorie silnikiem fizycznym.

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Maj 14, 2008, 10:28:44
Ciekawe porownanie screenow z Liberty City i zdjec z NY - http://www.flickr.com/photos/matthewj/sets/72157604988911230/

Offline doomtrader

  • Użytkownik

# Maj 14, 2008, 14:33:49
310 mln $ w 24h
pogratulować producentowi

tak na marginesie to ciekawe ile spośród kupujących nie spełniało warunków zalecanej kategorii wiekowej

Offline Netrix

  • Redaktor
    • Netrix’s devBlog

# Maj 14, 2008, 20:02:26
Nie nasza to głowa, chyba, że ktoś ma własne dziecko. Chętnie bym pograł w GTA IV, nie chodzi mi o grafikę, ale o fabułę :).

Offline Yarek

  • Użytkownik

# Maj 14, 2008, 20:39:52
Wie ktoś co jest przyczyną późniejszej premiery na PCta? Skoro potrafią sportować na kilka rożnych konsol to chyba nie problem by od razu na PCta zrobić?