Autor Wątek: Początki  (Przeczytany 3574 razy)

Offline BLoo_R39@rd

• Użytkownik
    • BLoo_R39@rd's Home Page

# Marzec 21, 2006, 01:44:56
Witam Wszystkich
Jestem początkującym programistą C++ ( choć programowaniem interesuję się od czasu 8-bitowców ) i od pewnego czasu zastanawiam się nad hm.... specjalizacją. No i stanęło na grach komputerowych :))) Przypadkiem trafiłem na ten portal i po tym, co tu przeczytałem widzę, że jeszcze daleka droga przede mną... :))) Baaaaardzo daleka.... Ale grunt to mieć cel w życiu i się nie poddawać. Ale do rzeczy. Na mojej stronce - http://rafaljanicki.fm.interia.pl/projects.html, znajdują się moje pierwsze małe dorobeczki. Wiem, że gry tworzone w trybie tekstowym to przeżytek, ale dopiero zaczynam uczyć się DirectX'a i OpenGL'a, a zanim cokolwiek stworzę używając tych bibliotek, dobrze byłoby na czymś uczyć się samego CePlusPlusa. No i tak sobie wykombinowałem, że będą to programiki dla konsoli, może coś się komuś z tego przyda, nie wiem...

Pozdrawiam wszystkich, swoją droga jestem ciekaw, jaki odzew wywoła mój post ( poza śmiechem zapewne... :)) )

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Nazgob

• Użytkownik

# Marzec 21, 2006, 02:38:36
A jaka reakcje ma wywolac? Trzymam za Ciebie kciuki i mam nadzieje, ze nauka bedzie szla gladko. Mam tylko prozbe. Nie wstawiaj wersji 0.01 swojej gry do projektow :)

PS. Estetyczna strona. Bardzo takie lubie.

Offline DarkJarek

• Użytkownik
    • DarkJarek HomePage

# Marzec 21, 2006, 07:26:24
No i stanęło na grach komputerowych
Jak by nie było jest to najtrudniejszy dział programowania. Ale z takim podejście możesz zajść daleko. Życze powodzenia.

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net

# Marzec 21, 2006, 13:42:14
Jak by nie było jest to najtrudniejszy dział programowania.
Z tym bym polemizował - w końcu ktoś elektrownie atomowe, samoloty i sprzęt medyczny programuje, chociaż mimo wszystko tworzenie gier do najłatwiejszych rzeczy też nie należy. :)

agent_J