Autor Wątek: source sdk - sterowanie kamerą, droga ruchu.  (Przeczytany 1387 razy)

RageX

  • Gość
# Luty 19, 2008, 22:50:10
Może nie stricte programistyczne, ale dla mnie gamedev to nie tylko game programming. :)

Chcę zrobić bardzo proste coś (w tytule), w tym czymś co sie zwie Hammer - edytor do HL2. Za Chiny nie mogę kamery przekierować na nową drogę.

Co robię:
Tworzę byt kamery point_viewcontrol o nazwie Cam.
grzecznie ją inicjuje, byt logic_auto gdzie na wyjściu włączam kamerę (Enable na Cam).
Tworzę pozycje ruchu path_corner, albo path_track(testowałem obie) o nazwach stop0, stop1, stop2.
oczywiście robię łańcuch, stop0 wskazuje (właściwość target, czy w smart edicie Next Stop Target)) na stop1, stop1 na stop2 itd.

Ustawiam Cam'a właściwość "Path Corner" na stop0 czyli pierwszą w łańcuchu...

A co się dzieje... kamera od stop0 leci w stronę stop1 i koniec... leci tak w nieskończoność. Nie zmienia kierunku.

Próbowałem wszystkiego co mi do głowy przyszło. Próbowałem nawet zmieniać ręcznie path_corner metodą SetPathCorner na wejściu do path_corner podpięte pod OnPass, ale się okazało że zdarzenie OnPass następuje przy uruchomieniu nowego path_corner... A mi wyraźnie nie chce się uruchomić stop1.

W sumie nie pamiętam aby ktoś tu o sourcie pisał. Ale może jednak... W każdym razie, spróbuje jeszcze na jakimś source'owym forum.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych