Autor Wątek: XNA studio EE  (Przeczytany 3877 razy)

Offline dynax

  • Użytkownik

# Luty 10, 2008, 20:15:36
Witam, ostanio chciałem się wziąźć za nauke XNA. Miałem już zainstalowany MS Visual C# 2005 EE i chciałem pobrać to:
http://www.microsoft.com/downloads/thankyou.aspx?familyId=12adcd12-7a7b-4413-a0af-ff87242a78de&displayLang=en

Niestety podczas instalacji wyświetla mi się takie coś:



Przecież mam zainstalowanego visuala więc o co chodzi?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Luty 10, 2008, 20:17:36
SP1 do Visuala masz?

Offline rAum

  • Użytkownik
    • blog

# Luty 10, 2008, 20:29:19
Musisz wgrać SP1.
Ściągnij ten plik http://download.microsoft.com/download/7/7/3/7737290f-98e8-45bf-9075-85cc6ae34bf1/VS80sp1-KB926749-X86-INTL.exe i zainstaluj, potem powinno już śmigać :)

Offline dynax

  • Użytkownik

# Luty 10, 2008, 20:43:29
Na prawdę wielkie dzięki! :D

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2008, 09:33:52
Mam ten sam problem ale w MV 2008.
Czy to oznacza ze muszę zmienić kompilator na 2005 SP1?
Wersja 2.0 tez pokazuje ten błąd...
Może znacie jak obejść ten problem bez potrzeby przesiadki na wersje 2005 sp1?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 24, 2008, 12:16:48 wysłana przez Frondeus »

poopa

  • Gość
# Czerwiec 24, 2008, 12:25:37
Ściągnij 3.0 wersje... jeszcze nie oficjalna ale obsługuje 2008 Visual'a.

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2008, 15:19:39
ok. Nawet nie wiedziałem że jest 3.0

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2008, 15:26:06
już zaczęłem programować w 2005 ale zmienię na 2008. Mam pytanie: czy funkcje xna muszą być w klasie game? Czy można podzielić to na klasy np. Grafika , sterowanie itp.?

Offline dynax

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2008, 16:52:54
już zaczęłem programować w 2005 ale zmienię na 2008. Mam pytanie: czy funkcje xna muszą być w klasie game? Czy można podzielić to na klasy np. Grafika , sterowanie itp.?

Lol... to od ciebie zależy.

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2008, 17:08:25
chodziło mi o to właśnie czy jak  porozdzielam na klasy nie wyskoczy mi błąd.

poopa

  • Gość
# Czerwiec 24, 2008, 17:43:13
Ale jak porozdzielasz?

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2008, 17:54:19
tak jak rozdzielałem directx'a w c++
- grafika
-muzyka(o ile jest)
-sterowanie
O ile to możliwe.(właśnie dlatego powstał ten wątek aby dowiedzieć się czy takie rozdzielenie na klasy jest możliwe)

poopa

  • Gość
# Czerwiec 24, 2008, 18:13:20
Ale się pytam jak ty tą klasę Game chciałeś rozdzielić...
Wydziedziczyć z niej, dodać składniki? Czy jak?

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Czerwiec 25, 2008, 12:51:20
Heh, już sobie sam poradziłem.
Sama klasa Game1 została prawie bez zmian.
Zaś w klasach np. Graph, Input itp. będą funkcje która klasa będzie wywoływać te funkcje w innych klasach...
A umieszczając klasy w namespace stworzyłem dość przejrzysty kod...
Czyli o ten efekt mi chodziło.



Najlepszy przyjaciel człowieka?
C++