Autor Wątek: Esenthel Engine  (Przeczytany 44012 razy)

Offline kuba

  • Użytkownik

# Grudzień 04, 2008, 16:58:45
Krzyśku to tylko demko :P Po cholere robić dużą mapkę? Btw. lepiej by wyglądało gdyby ze wszystkich stron były by góry ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 04, 2008, 18:46:46
Krzyśku to tylko demko :P Po cholere robić dużą mapkę? Btw. lepiej by wyglądało gdyby ze wszystkich stron były by góry ;)
A kto mówi o dużej mapie? Po prostu widać, że problem końca mapy nie jest zaadresowany, czy to robiąc tam jakiś nieskończony ocean, czy "nieskończony" teren (np. pociągnąć to dalej tylko ze stopniowo mniejszym LOD). :)

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Grudzień 12, 2008, 17:39:11
Chciałem się podzielić pozytywną informacją, mianiowicie Esenthel Engine zyskał swojego pierwszego klienta :)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2008, 18:43:44
Właściwie to z Twojej perspektywy co to za różnica? Przecież rozdajesz ten silnik praktycznie za darmo ;)

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Grudzień 12, 2008, 19:39:41
Satysfakcja :)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 12, 2008, 19:52:02
Cytuj
Właściwie to z Twojej perspektywy co to za różnica?
Różnice w sytuacji developera po pojawieniu się pierwszego klienta: ;)
- zaczynają się narzekania klientów, których trzeba jakoś tam supportować,
- zaczyna ni stąd ni z owąd wychodzić masa nowych bugów,
- trzeba mieć założoną działalność (albo w jakiś inny sposób legalnie to zrealizować),
- mogą zacząć się czepiac nas ZUS i skarbówka,

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Grudzień 17, 2008, 23:08:35
Wsparcie dla kart serii Radeon x1000
Ostatnio jeden z użytkowników napisał do mnie iż na jego karcie podczas uruchamiania Esenthel Engine komputer się restartuje, wykonaliśmy kilka testów i okazało się że D3DXCreateEffect restartuje kompa podczas ładowania zestawu shader'ów typu Shader Model 3.0. Aby nie ryzykować, ograniczyłem na tych kartach Shader'y do wersji SM 2.0 - co poskutkowało i u użytkownika zadziałało.

Przechodząc do sedna rzeczy:
Jeśli ktoś miał kiedyś problem z Esenthel Engine oraz posiada kartę serii Radeon x1000, proszę wypróbować najnowszą wersję, gdyż powinno działać ok.

Dzięki

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Grudzień 21, 2008, 16:21:56
Utworzyłem kolejny efekt - Promienie Słoneczne

Jak poprzednio, link do YouTube - http://www.youtube.com/watch?v=HSDYir_3AxQ&fmt=18

i obrazek -

Offline igorw6

  • Użytkownik

# Grudzień 27, 2008, 01:58:06
Odlot życze powodzenia w programowaniu.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 27, 2008, 02:13:51
Utworzyłem kolejny efekt - Promienie Słoneczne
Całkiem fajne. Raytracing po shadowmapie, czy radial blur? ;)

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Grudzień 29, 2008, 21:39:44
Utworzyłem kolejny efekt - Promienie Słoneczne
Całkiem fajne. Raytracing po shadowmapie, czy radial blur? ;)
ten efekt to akurat bardziej w strone radial blur (jako post process, w pelni dwu wymiarowy), jest rowniez dostepna inna wersja wykorzystujaca shadowmape (w silniku kryje sie pod nazwa Volumetric Lighting) jednak nie wyglada tak dobrze jak przedstawione tutaj Sun.rays

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Czerwiec 22, 2009, 16:08:14
Powiem krótko - Zapraszam wszystkich na nową stronę http://www.esenthel.com/ :)

(polska wersja pojawi się wkrótce)

Offline K'Aviash

  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2009, 16:11:51
nic dodać nic ująć :)
jak na mój gust - jest ładna
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2009, 16:16:03 wysłana przez Akarek »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Czerwiec 22, 2009, 16:15:10
Szczerze mówiąc stara podobała mi się dużo bardziej a nowa jest niezbyt czytelna i niezbyt praktyczna (flash, JS).

Offline dragomir

  • fish killer
  • Użytkownik

# Czerwiec 22, 2009, 16:40:58
niestety musze sie zgodzic z Dabem - to wielkie flashowe menu utrudnia orientacje, wlasciwa tresc jest zepchnieta gdzies nizej "na drugi plan" i do tego dziwnie wysrodkowana - srednio sie to czyta :(