Autor Wątek: Esenthel Engine  (Przeczytany 43137 razy)

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Marzec 12, 2008, 10:06:55
No ale w tych chmurach chodzi o wierny efekt, dlatego nie robi ich w Photoshop'ie; zresztą, jak te chmurki będą dopracowane to porównaj efekt PS i w silniku ;)

Właśnie to uczyniłem - moje były nawet ładniejsze :P.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline LukiX93

  • Użytkownik

# Marzec 12, 2008, 14:52:53
Cytuj
(jak na razie sa ukonczone w 50%, wiec bedzie jeszcze lepiej)
nic dodać, nic ująć - mówię Ci, poczekaj na efekt ;) widziałem chmurki generowane sprzętowo w niektórych grach, i są lepsze od jakichśtam z PSP czy PS

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Listopad 28, 2008, 01:47:45
Ostatnio opracowane w silniku Esenthel Engine - http://www.esenthel.com

Filmik na YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=ODubyrnhAb8&fmt=18

Screen :
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2008, 19:38:21 wysłana przez Esenthel »

Offline desco

  • Użytkownik

# Listopad 28, 2008, 08:35:04
Bardzo dobre :) będzie trzeba przetestować, może się przyda do naszego projektu.

Offline kamykadze

  • Użytkownik

# Listopad 28, 2008, 10:00:55
Szacunek!

poopa

  • Gość
# Listopad 28, 2008, 15:30:42
Matrix ;D

poopa

  • Gość
# Listopad 28, 2008, 16:28:34
Ale chmurki masz wypaśne. :)

Offline RedHot

  • Użytkownik

# Listopad 28, 2008, 19:57:44
Pff stopy mu sie nie odchylają podczas lotu, słabizna  ;) Btw , 1:02 chmury zaginają się aż do horyzontu a u Ciebie jest granica, wina mgły?  No i 1:04 trawka wygląda zajefajnie . GJ

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Grudzień 01, 2008, 19:37:48
Jeszcze tylko dodam:

Ze względu na zbliżające się święta, utworzyłem Świąteczną Promocję na zakup licencji :)

Offline zielok

  • Użytkownik
    • Games for android

# Grudzień 01, 2008, 22:26:36
Jeszcze tylko dodam:

Ze względu na zbliżające się święta, utworzyłem Świąteczną Promocję na zakup licencji :)

Nawet bez promocji cena jest bardzo przystępna. Życze powodzenia.

Offline Kosai_

  • Użytkownik
    • devlog

# Grudzień 01, 2008, 23:21:15
czy mi się zdaje czy na filmiku i na screenie są nowe chmury?

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 04, 2008, 01:18:12
Grafika śliczna, ale samo demko mi się nie podoba z prostego powodu: Biega ładnie, startuje ładnie, ale jak już leci, to objawia niebywałe podobieństwo do manekina doczepionego niewidzialną żyłką do helikoptera :) Absolutny brak ruchu rąk, nogi nieruchomo względem siebie, stopy również, głowa również. Według mnie ta 'sztywność' psuje cały efekt.

poopa

  • Gość
# Grudzień 04, 2008, 02:58:24
Animatorowi dajcie popatrzeć na nurkujących skoczków. Mają taką specyficzną pozę której tutaj brak.

Pomysł - znaczy się szybkie przemieszczanie się nad (powiedzmy) bogato przyozdobionym w w detale terenem - pierwszorzędny.

Offline kuba

  • Użytkownik

# Grudzień 04, 2008, 16:00:15
Animatorowi dajcie popatrzeć na nurkujących skoczków

Animatorem jest Grzesiek (Esenthel) - Twórca silnika ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Grudzień 04, 2008, 16:26:35
Ogólnie fajne, chociaż jakoś tak bardzo bajkowo to wygląda (za dużo blooma?). ;) Trochę tylko razi te nagłe urwanie się mapy ni z tego ni z owego - pomyslcie co można by z tym zrobić. :)