Autor Wątek: Esenthel Engine  (Przeczytany 43294 razy)

Offline Lobsang Rampa

  • Użytkownik
    • Global Epidemic

# Marzec 08, 2008, 22:39:51
Mnie najbardziej zadziwia tempo w jakim jest rozwijany silnik, autor musi nad nim pracować co najmniej 48 godzin na dobę :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline marshen

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2008, 02:45:52
A skoro już przy tym jesteśmy to chętnie dowiedziałbym się ile autor poświęca/poświęcił czasu na ten silnik. W sumie pytanie bez sensu (bez żadnego praktycznego zastosowania :P), ale ciekawość ciekawością :).

Offline Syriusz

  • Użytkownik

# Marzec 09, 2008, 11:05:21
Mnie też by to interesowało :D...
edit down: A faktycznie, choć hmh kilkanaście to może być 10-19 lat, niezbyt wyczerpująca odpowiedź że tak powiem...
« Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2008, 15:56:43 wysłana przez Syriusz »

kubabednar

  • Gość
# Marzec 09, 2008, 15:03:10
Przejrzyjcie te 10 stron a znajdziecie, autor już to pisał.

Offline LukiX93

  • Użytkownik

# Marzec 10, 2008, 18:58:31
A tak sobie myślę, ile by autor wycenił taki silnik do celów komercyjnych? ::) ;D ;D ;D

Offline Esenthel

  • Użytkownik
    • Esenthel

# Marzec 11, 2008, 20:52:58
w najnowszej wersji silnika (17) znaczny przyrost predkosci wyswietlania zaawansowanych efektow jak relief mapping, motion blur, volumetric lights
przykladowe przyspieszenie z uzyciem tych efektow to wydajnosc 1.6x wieksza

na zachete oto co bedzie dodane wkrotce:

w pelni wolumetryczne chmury (jak na razie sa ukonczone w 50%, wiec bedzie jeszcze lepiej)


Offline neonek

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2008, 21:18:50
Wow ! Tak trzymać ! A to co pisałem o SDK to prawda, ostra sieczka :)

Offline raver

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa.

# Marzec 11, 2008, 22:00:00
Kończ waść, wstydu oszczędź, ileż można silnik udoskonalać? ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Marzec 11, 2008, 22:01:31
Cytuj
w pelni wolumetryczne chmury (jak na razie sa ukonczone w 50%, wiec bedzie jeszcze lepiej)
Wolumetryczne, nie wolumetryczne, ale póki co one jeszcze zbyt fajnie to nie wyglądają. :)

kubabednar

  • Gość
# Marzec 11, 2008, 22:37:18
Kończ waść, wstydu oszczędź, ileż można silnik udoskonalać? ;)
UE... podobno zawsze jest "in progress".

Offline Złośliwiec

  • Użytkownik
    • Dark Cult

# Marzec 11, 2008, 22:39:05
Kiedyś robiłem takie chmury w 5 minut w Photoshopie... Czy naprawdę do tego trzeba pisać silnik? :P

Offline Khaine

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2008, 22:42:14
Cytuj
Kiedyś robiłem takie chmury w 5 minut w Photoshopie... Czy naprawdę do tego trzeba pisać silnik?
...

Zdecydowanie lepiej jest ulepszac gotowy silnik niz pisac nowy.

Offline LukiX93

  • Użytkownik

# Marzec 12, 2008, 09:02:10
Cytuj
Kiedyś robiłem takie chmury w 5 minut w Photoshopie... Czy naprawdę do tego trzeba pisać silnik? :P
Czasami efekty są ciut lepsze niż w przypadku dwuwymiarowej grafiki. Chyba, że chmurki są po prostu generowaną teksturą na SkyBox'a :D

kubabednar

  • Gość
# Marzec 12, 2008, 09:14:20
Chyba, że chmurki są po prostu generowaną teksturą na SkyBox'a :D
Jakbyś dokładnie przeczytał to co autor napisał to byś wiedział, że nie. Z początku nie wiedziałem co to wolumetryczne chmury, ale google mi pomogło. Rozumiem, że to wszystko była ironia  :P
   A co do silnika to gratuluję wytrwałości. Kilkanaście lat to naprawdę sporo czasu.

Offline LukiX93

  • Użytkownik

# Marzec 12, 2008, 09:24:54
Nom, mnie też teraz Google pomogło :P
Cytuj
Kiedyś robiłem takie chmury w 5 minut w Photoshopie... Czy naprawdę do tego trzeba pisać silnik? :P
No ale w tych chmurach chodzi o wierny efekt, dlatego nie robi ich w Photoshop'ie; zresztą, jak te chmurki będą dopracowane to porównaj efekt PS i w silniku ;)