Autor Wątek: Grafik 2d poszukuje pracy.  (Przeczytany 1819 razy)

Offline Stankol

• Użytkownik

# Styczeń 13, 2008, 22:10:19
No hej. Nazywam się Rafał Sankowski, grafiką 2d zajmuję się od ponad 3 lat. Grafiki tworzę głównie przy pomocy techniki zwanej pixel artem, jeśli ktoś nie wie o co chodzi - zapraszam na serwis pix.art.pl. Od bardzo dawna chciałem tworzyć gry, parę nawet stworzyłem, ale nie były one niczym wielkim. Ot, klony arkanoida z ładną grafiką. Jakiś czas bawię się już w DarkBasicu, ale wiadomo - to przyszłości nie ma. W Javę też się bawię, ale mhm - trudna.

I, am... chętnie wykonam grafikę do gier 2d. Nie zależy mi na pieniądzach, a na profesjonalizmie pracy - wiadomo, z 10 latkiem pracować nie będę. Najchętniej tworzę grafikę do gier platformowych i logicznych, ale narysuję wszystko, co tylko można zrealizować w 2d.

Moje portfolio znajdziecie na http://stankol.pl/portfolio.php niestety - obrazki, które tam się znajdują są trochę przestarzałe, ale cóż - dają jakiś obraz moich umiejętności.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Piotr

• Użytkownik

# Styczeń 13, 2008, 23:26:15
Oby więcej takich ludzi :)

Offline Charibo

• Redaktor

# Styczeń 13, 2008, 23:50:33
Polecam projekt Shadowclones. Zawsze sie nam kolejne rece do pracy przydadza :)
Jesli sie zdecydujesz, zglos sie do toxica.

Offline code.negro

• Użytkownik

# Styczeń 14, 2008, 00:23:09
Akurat tak sie sklada ze szukam grafika 2d do powaznego projektu.
Przejzalem Twoja strone, no i coz...
Nie zależy mi na pieniądzach, a na profesjonalizmie pracy - wiadomo, z 10 latkiem pracować nie będę.
Odwazne slowa jak na... 14 latka.
Tymbardziej gdy czytam post 13.Stycznia w Twoim blogu zaczynajacy sie od slow "Nosz ku*wa, znowu."

Pozniej przejzalem portfolio... Ja bym moje umiejetnosci pixel art ocenil na 0.5/5, ale mysle ze narysowanie obrazkow pokazujacych Twoje umiejetnosci 5/5 nie sprawilo by mi raczej problemow.
No i "O mnie"