Autor Wątek: OpenGL vs DirectX  (Przeczytany 188018 razy)

Offline Kafel

  • Użytkownik

# Styczeń 12, 2018, 17:58:01
Kod jak kod - niewiele mi mówi poza objętością, ale z tym jakoś sobie poradze. Teraz mam dylemat bo wybrałem OpenGL ale doszedł Vulkan i w nim chciałbym programować, czekam tylko na jakąś dokumentację po polsku, bo narazie dokumentacje ze strony Khronosa czytam translatorem. Za Vulkanem przemawia to, że będę zaczynał od początku nie znając ani OpennGL ani DirectX, a grafika jest po prostu niesamowita.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Sarann

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 12, 2018, 20:40:17
Grafika może być niesamowita bez względu na silnik, modele nie wyglądają ładniej w zależności od niego :)

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +3
# Styczeń 12, 2018, 23:42:50
Cytuj
Za Vulkanem przemawia to, że będę zaczynał od początku nie znając ani OpennGL ani DirectX, a grafika jest po prostu niesamowita.
A ja się wciąz zastanawiałem co ma piernik do wiatraka i na cholere komu uczyć się Vulkana, chcąc zrobić grę w Unreal Engine.