Autor Wątek: GLScene, freeForm, meshObjects i materiały..  (Przeczytany 1321 razy)

Offline derdiusz

  • Użytkownik

# Listopad 27, 2007, 18:59:23
DO MODERATORA: proszę o przeniesienie wątku do działu o programowaniu grafiki - przypadkiem post zamieściłem w tym dziale...

Witam wszystkich : )

Tworzę sobie obiekt 3d, który następnie importuję do obiektu TGLFreeForm poprzez metodę LoadFromFile... Próbuję zmienić teksturę pod-obiektu mojego modelu poprzez odwołanie się do "TGLFreeForm(obiekt).MeshObjects[n] ale nie bardzo wiem jak tego dokonać. Udało mi się dokopać do informacji, że dany MeshObject posiada FaceGroups, dla której to można przypisać MaterialName (np. MeshObjects[0].FaceGroups[0].MaterialName := 'materialZBiblioteki') ale ten sposób też nie działa : (

Pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki : )
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2007, 22:53:44 wysłana przez derdiusz »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych