Autor Wątek: SpaceShooter potrzebuje grafika 3D.  (Przeczytany 1455 razy)

Offline PlayeRom

  • Użytkownik
    • PlayeRom

# Listopad 07, 2007, 02:06:14
Poszukiwani graficy 3D do amatorskiego projektu Space Shooter. Konkretnie potrzebuję modele statków kosmicznych.

Co trzeba zrobić:
1. Pobrać najnowszą wersję gry: http://www.plikus.pl/zobacz_plik-SpaceShooter_release_v.0.4.9-67719.html w celu zapoznania się co to za gra i jak wygląda :)
2. Przeczytać dokument: http://www.playerom.republika.pl/pobierz/Specyfikacja_dla_grafika_3D_statki_wroga.pdf - tu jest wszystko dokładniej opisane.
3. Określić model jaki chciałoby się zrobić, w razie pytań pisać na: romek21[malpkiznak]op.pl.
4. Stworzyć model z teksturami i przesłać na adres romek21[malpkiznak]op.pl:
   - plik(i) 3ds,
   - pliki BMP - tekstury,
   - opis co to za model, np. "statek gracza" (można podać nazwę statku a nawet sklecić krótki opis),
   - w razie fikuśnych kształtów statku, napisać/narysować gdzie to ma przód :)
   - podać swoje imię, nazwisko i ksywę.

Potem ja wrzucam model do gry a Twoje nazwisko ląduje w "Credits". Zapłaty nie ma, ale zobaczyć swój model(e) i nazwisko w tej grze - bezcenne :) Tu koniec współpracy lub współpracujemy dalej - zależy od Ciebie :)

Jak widać, spora część gry jest już zrobiona - prawie wszystko jest, brakuje mi właśnie więcej modeli statków, trochę dopieszczeń, drobiazgów itp. Poziomy są na razie testowe i może mało atrakcyjne. Muliplayer się robi, ale jak wypadnie ciężko mi teraz powiedzieć.
Zachęcam wszystkich potrafiących trochę modelować w 3D, nie ma deadline-ów, nie musisz ubiegać się o super członkostwo w klubie, po prostu w wolnej chwili, na własną rękę, robisz modelik statku kosmicznego i mi podsyłasz.

Zapraszam do współpracy.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych