Autor Wątek: [RPG] Programista  (Przeczytany 8506 razy)

Offline Wachu16

• Użytkownik

# Listopad 01, 2007, 11:40:24
Witam to mój pierwszy post ponieważ dopiero zaczynam swoją przygodę z programowaniem, która rozpoczęła sie wraz z rozpoczęciem nauki w technikum informatycznym. Poszukuję osoby, która zna chociaż podstawy tworzenia gier rpg. Chciałbym stworzyć kilku osobowy team, którego celem było by stworzenie gry, czegoś na styl Tibi (?). Nie chodzi tu o czerpanie z tego dochodów etc. chodzi w szczególności o frajdę. Aktualnie zajmuję się od kilku lat grafiką dlatego też mógłbym tworzyć scenerię, od pewnego czasu interesuję się również  c++ ale jak na razie jestem bardzo początkujący :)
Pozdrawiam

// <modteam> takie rzeczy to do Rekrutacji
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2007, 13:47:20 wysłana przez Xion »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline traceur

• Użytkownik

# Listopad 01, 2007, 11:47:22
Jestem zainteresowany przyłączeniem się do ciebie, ale chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej pisz na gg 4752096

Offline mad_teus

• Użytkownik

# Listopad 01, 2007, 12:45:14
pisz na gg 4152495

Offline yomyn

• Użytkownik
    • yomyn::dev

# Listopad 01, 2007, 12:52:21
Niewiele sie przydam ale skoro nie chodzi o zyski to moglbym cokolwiek pomoc. Pisz na gg 4771766 albo 5588652. Na garfice nie znam sie wogole ale z C++ moge cos zdzialac, bo wlasnie robie RPG tyle ze konsolowe (z wykorzystaniem ASCII-artów) :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 01, 2007, 12:54:04 wysłana przez yomyn »

Offline Wachu16

• Użytkownik

# Listopad 01, 2007, 14:33:18

Trzeba go jeszcze trochę rozjaśnić (może zmienić kolor) i dodać masę szczegółów.  :-*

Offline peter

• Użytkownik
    • BirdStorm.net browser based MMO

# Listopad 01, 2007, 17:01:15
To autorska grafika?
Jeśli tak to robi wrażenie.
Niestety sukcesu wam nie wróżę, projekt jest wbrew pozorom bardzo trudny i bez doświadczonych programistów nie macie wielkich szans.