Autor Wątek: Karta Grafiki a ilość procesorów VS i PS  (Przeczytany 1227 razy)

Offline scalarvector

  • Użytkownik

# Marzec 02, 2006, 00:13:15
Czasami się zastanawiam nad tempem rozwoju nowych GPU.
Rozumiem że teraz nie opłaca sie kupować GPU które nie obsługuje Vertex Shadera  i Pixel Shadera w wersji 3.0.

Mam tylko takie pytanie:
Czy ilość procesorów wpływa na ilość instrukcji jakie można zakodować w shaderach (Cg czy HLSL)?
Co jest lepsze dla kodera shaderów ATI X1300 czy GF 6600?

Czy są jakieś poważne róznice pomiędzy CineFX 3.0 a CineFX 4.0 z punktu widzenia programisty shaderów?

Pozdrawiam
Michał
 
 
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2006, 00:22:27 wysłana przez scalarvector »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline shyha

  • Użytkownik
    • Shyha@Flickr

# Marzec 02, 2006, 07:45:02
Mam tylko takie pytanie:
Czy ilość procesorów wpływa na ilość instrukcji jakie można zakodować w shaderach (Cg czy HLSL)?

Nope - zależy tylko od możliwości karty graficznej (AFAIK).