Autor Wątek: Szukam kodera do prostej gry 3d. mozliwosc zarobienia  (Przeczytany 2755 razy)

Offline bono2

• Użytkownik

# Wrzesień 25, 2007, 21:28:06
Witam,
szukam programisty do pomocy przy projekcie prostej gry 3d. Jestem grafikiem pracowalem przy kilku ukonczonych i znanncyh  projektach.
Chodzi mi głownie o pisanie prostego  kodu  do interakcji modeli oraz i wrzucanie modeli do silnika. Tak wiec nie jest to trudna praca. Jesli jestes zainteresowany chetnie odpowiem na wiecej pytan na gg 4658161 lub mail

pozdrawiam
p.b.

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Manver

• Użytkownik
    • Infernal Reality

# Wrzesień 26, 2007, 17:43:34
A ja może tak nieśmiało w tym temacie: Jakie to projekty? Fakt, Polska rozwija się w sferze robienia gier ale milionów projektów to ona nie ma na swoim koncie. No chyba że mówisz o grach które robiłeś dla przyjemności, jako grafik pewnie posiadasz portfolio? Mógłbym je zobaczyć? Poza tym ogłoszenie mało szczegółowe, więcej informacji zaświadczymy? Prócz tych na GG, oczywiście. Pozdrawiam,

Manver.

Offline bono2

• Użytkownik

# Wrzesień 30, 2007, 18:53:46
prosze Cie bardzo call of juarez, the roots.  troche dla  playa  i tak jak pisales kilka gier dla przyjemnosci :) . pokazywac  swojego protfolio nie musze bo to ja szukam kogos do pracy  i to ja płace :) a nie szukam pracy

Pozdro

Offline nilphilus

• Użytkownik
    • wordpress

# Wrzesień 30, 2007, 19:20:59
Ale w tej chwili jesteś uznawany za gówniarza który chce żeby za niego odwalili robotę, więc daj te portfolio tak jak Manver prosił. Osoba poważna od razu by to zrobiła, przedstawiła się i opisała wymagania.

Offline Krzysiek K.

• Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 30, 2007, 20:07:32
Ale w tej chwili jesteś uznawany za gówniarza który chce żeby za niego odwalili robotę
Powiem tyle, że nie przez wszystkich tutaj. :)

RageX

• Gość
# Wrzesień 30, 2007, 20:39:45
Ale w tej chwili jesteś uznawany za gówniarza który chce żeby za niego odwalili robotę.