Autor Wątek: Jak zrobic: klon shadowgrounds?  (Przeczytany 4134 razy)

Offline toxic

  • Użytkownik

# Październik 05, 2007, 14:33:49
sobol, konkrety pls
Cytuj
to wymaga troszkę roboty, ale wcale nie tak wiele
na przykladach - ile czasu zajelo zrobienie konkretnie tego i owego
robiles cos w ALu? od zera, nie znajac go? to ile czasu zajelo i jaki rezultat byl? (co mozna bylo robic z dzwiekiem) (ile godzin, ile dni na to zeszlo)

z tym 'gif'em wyzej fajna sprawa - dowiem sie jak dlugo powstawal modul dzwiekowy a efekt (w grze) sam moge zobaczyc jaki jest

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Gifanonim

  • Użytkownik
    • HomePage

# Październik 05, 2007, 18:15:57
Co do długości ile sie nad OAL'em siedzi to mi nauka zajęła jeden wieczór miałem potem drobne problemy z przycięciami dźwięku ale to była moja wina bo ściągnąłem za starego DLL'ka ;P ale musze nadmienić ze w czelniejszych projektach dość sporo korzystałem z FMODa do którego jest więcej tutkow i przykładów na necie no i juz mniej więcej wiedziałem co do czego.

Bardzo dobry dla mnie okazał sie ten tutek
http://www.noeska.com/doal/tutorials.aspx
Łatwy i przejrzysty nic więcej nie trzeba ;)

Co do tego czym mój projekt ma być to dawałem linka na forum unita w poprzednim poście żebyś poczytał, tam masz krotka historie jak sie rozwijał i czym ma być w finalnej wersji projekt. W skrócie mówiąc taki soldat 3D z elementami przyczajki, kamera taka jaka jest ;) no i więcej elementów typu "dark". Wiecie cienie, dodam jeszcze skradanie tak żeby wyszedł taki fajny mroczny klimacik.

Offline toxic

  • Użytkownik

# Październik 05, 2007, 18:48:19
http://forum.unit1.pl/index.php?showtopic=1469 <-- dwie strony postow
to jest cala dokumentacja, ktora moge poczytac, tak? nie przeoczylem czegos?


czyli to co zamierzasz zrobic, to bedzie gra multiplayer, player vs player, i to wsio? :-)

pytanko - jaki schemat biznesowy - zamierzasz to wydac potem (kasa)? jak nie to czy gdzies sa zrodla dostepne i czy moge sobie popatrzec?


za tutka dziekuje, dopisze do notatek sobie

pozdr

Offline Gifanonim

  • Użytkownik
    • HomePage

# Październik 05, 2007, 20:06:20
Single tez moze bedzie w planach jesli zrodzi sie w mojej glowie jakis wiekszy pomysl ;)
Ja zadnych doc'ow nie pisze ja poprostu mam pomysl i przelewam go w kod wszystko jest w mojej glowie wiec konkretne pytania konkretne odpowiedzi.

Co do planu biznesowego to watpie zeby ktos chcial placic zeby w to grac ;) no chyba ze zyska taka popularnosc jak soldat w co watpie ;D Co do kodu to na razie nie udostepniam ale jesli zglosisz sie z konkretem moge podsunac pomysl na rozwiazanie ale w rozwiazaniu raczej nie licz na kod jesli zamierzasz to pisac w cepie bo ja pro pascalowy ;) Niestety Projekt teraz siadzie na jakis czas w miejscu bo sie studia zaczely (znowu) i mam troche mniej czasu.

Offline toxic

  • Użytkownik

# Październik 05, 2007, 20:20:09
kapuje

chcialem sobie popatrzec w jakim stopniu zaawansowania masz moduly tego i owego (i wyciagnac wnioski ile to czasu zajmie)


czyli sam piszesz ten projekt, w... w borland delphi... openGL... openAL...

docelowo to wydasz tylko na windowsy?

modulu sieciowego jeszcze nie ruszyles?

Offline Gifanonim

  • Użytkownik
    • HomePage

# Październik 05, 2007, 22:16:02
IDE to Turbo Delphi (D2006)

Jak obczaje APi linuxa to moze przerobie w kazdym razie napewno wyjdzie server pod linuxa bo na nim jest zdecydowana wiekszosc shelli ;)

Co do sieci to dopiero bede sie uczyl gniazd, ale to jest raczej w planach na pozniej, na razie musze skonczyc to co pozaczynalem czyli rozszezyc opcje, zrobic w koncu edytor map itd. ;P sama struktura mapy juz istnieje i nawet jest jeden plik z nia z ktorego wlasnie jest ladowana.

Offline pburczyn

  • Użytkownik

# Październik 09, 2007, 18:34:11
toxic:

tu masz jeszcze jedna bibliotekę do dźwięku

http://www.ambiera.com/irrklang