Autor Wątek: Poszukiwani Graficy i Programiści C++ do Gry RPG !!  (Przeczytany 9562 razy)

Offline Netrix

  • Redaktor
    • Netrix’s devBlog

# Wrzesień 22, 2007, 19:43:03
Bardzo mi przykro, ale jak już napisałem, opcja Search ukazałaby ci, że takie tematy były już na tym forum.
Oto przykład: http://forum.warsztat.gd/index.php/topic,3635.0.html

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Moriturius

  • Użytkownik

# Wrzesień 22, 2007, 19:43:35
Widzę że panuje tu Solidarność jakaś przeciwko mnie heh Ale niczego więcej nie mogłem się spodziewać.

Ja nie jestem po niczyjej stronie. Tylko juz z doswiadczenia wiem, ze na poczatek trzeba napisac cos mniejszego aby w ogole zrozumiec zasade postepowania przy tworzeniu gry. Ja w zyciu stworzylem ze 3 gry razem z czego dosc grywalna jest tylko 1 :P

//Edit: ale gier zaczynalem 2n razy wiecej niz pojemnosc wszechswiata ;-)

maxest

  • Gość
# Wrzesień 22, 2007, 22:57:49
Widzę że panuje tu Solidarność jakaś przeciwko mnie heh Ale niczego więcej nie mogłem się spodziewać.
Sam sie z tego bedziesz smial za jakies 2-3 lata :)

Offline Wyszo

  • Użytkownik

# Wrzesień 22, 2007, 23:57:57
@Silverteam:
Gdybyś jednak kiedyś zmienił założenia projektu i robił coś pokroju wspomnianego przeze mnie hack'n'slash na GB, albo coś tego typu, to daj mi znać ;)

Offline Bedger

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2007, 00:47:48
Aj, zniechęcacie chłopaka na wstępie. Niech się zabierze za projekt w pojedynkę, przynajmniej czegoś się po drodze nauczy. Kto wie, jeśli starczy wytrwałości to za 5 lat zobaczymy "coś jak Gothic tylko lepsze" ;)

maxest

  • Gość
# Wrzesień 23, 2007, 01:03:28
imho nie skupiaj sie na designie, zrob tylko wstepne zalozenia (jaki klimat swiata etc) i ciachaj prototypy i techdema.  - jak chcesz ta gre skonczyc oczywiscie, a nie czekac 2 lata na konkrety ;)

Offline Oti

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2007, 01:30:39
Cytuj
"Listę"? niejedni poświęcają całe życie na napisaniu jednej gry a ty prosisz mnie o listy
No , skoro zbierasz "Team" do gry RPG to ta lista powinna byc dosc dluga ;).

Chlopie, ja bym na twoim miejscu nie bawil sie w jakies ekipy tylko chwycil za cpp + allegro i skodzil cos mniejszego.

Gry 2D. Tibia? wszystko jasne :P jedni po tej grze jezdza bo grafika jest 2D ale itak pol swiata wbija levela na demonach :P. Mysle ze znaczna czesc tego forum miala stycznosc z ta gra.

Cytuj
umiejetność rozwiązywania nietypowych problemów
lol. Powiesz mi moze, co to jest blad "nietypowy"? nie lepiej po prostu napisac "umiejetnosc nie-popelniania bledow ":P?

Pozdro

Offline Grabarz

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2007, 02:09:14
Społeczność tego forum jest bardzo wyrozumiała, zostłeś potraktowany łagodnie, a każdy stara się wytłumaczyć ci, że zabierasz się do tego od dupy strony. Stworzenie jakiejkolwiek gry, jest trudne i czasochłonne. Jeśli chesz zebrać team musisz mieć już coś zrobione, inaczej każdy cię oleje. Dajesz ogłoszenie, że zbierasz team a mam wrażenie, że nawet pomysłu tak naprawdę nie masz.

P.S. Nie uwzględniam tej 'historii' na twojej stronie, bo nie chcę komentować twojego talentu pisarskiego.

Offline k_b

  • Użytkownik
    • Blog

# Wrzesień 23, 2007, 08:46:19
mam wrażenie, że nawet pomysłu tak naprawdę nie masz

To nie jest wrażenie, a całkowita prawda. Jak autora wypytałem, tak się okazało, że wie tyle, że ta gra ma być cRPG 3D TPP "jak Gothic tylko lepsza". Nic nie ma. Ani fabuły, ani tego kim gracz będzie, ani niczego dotyczącego mechaniki świata i rozwoju postaci. A jeśli autor będzie się wypierał - możecie mi wierzyć na słowo, że w trakcie dzisiejszej nocy / wczorajszego wieczoru / dzisiejszego ranka wymyślił to co miał mieć już ("kim gracz będzie? wojownikiem!" ;) ).

Że tak spytam autora - ile Ty umiesz? C++? OGL? Czy może DX? Itp.

Offline spendrak

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2007, 09:31:59
Cytat: Netrix
Tak jest, tylko ty tu od razu rzucasz się na głęboką wodę, a widać, że jesteś początkujący, bo doświadczonych programistów cechuje przede wszystkim rozsądek. A ty nie jesteś rozsądny, a do tego masz problemy z ortografią, które można bardzo łatwo poprawić, ale tobie się pewnie nie chce, dlatego uważam, że się nie nadajesz na dobrego programistę.
Netrix:
Cos Ty pan profesor na uczelni jestes zeby mowic kto sie nadaje czy nie? :P

Cytat: k_b
Że tak spytam autora - ile Ty umiesz? C++? OGL? Czy może DX? Itp.
Dobrze wiesz ze nic z tego nie zna, dlaczego wiec starasz sie go "ponizyc"? Nie docenia Cie nikt? Nudzi Ci sie? No to jazda do kodu!

Silverteam: pierdol ich i rob swoje, moze przynajmniej Ty COKOLWIEK napiszesz :P

maxest

  • Gość
# Wrzesień 23, 2007, 09:41:14
Masz Plus'a. :D
Silverteam dostał biczem po plecach i starczy... jak będzie gotowy za conajmniej 6 miesięcy, to wróci i wam pokaże (mam nadzieje że jakieś świetne demko... pewnie nie "gothicowe", ale i tak będzie wymiatać).

pozdrawiam.

I też biorę się do kontynuacji pracy przy moim "dziele".

Offline Moriturius

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2007, 12:02:21
@silverteam: jak widzisz, wszyscy sie tutaj nawzajem pojeżdżają i nie jest to forumowa solidarność :D

Społeczność tego forum jest bardzo wyrozumiała, zostłeś potraktowany łagodnie, a każdy stara się wytłumaczyć ci, że zabierasz się do tego od dupy strony. Stworzenie jakiejkolwiek gry, jest trudne i czasochłonne.

Z tym jednak trudno się nie zgodzić. Zresztą ludzie nie mają talentu do uczenia się na błędach innych. Zacznij robić tego cRPG'a - wtedy zrozumiesz o czym pisaliśmy. Bo wszyscy pisalismy o tym samym tylko ze niektorzy bardziej a niektorzy mniej dosadnie.

Offline Liosan

  • Redaktor

# Wrzesień 23, 2007, 14:08:42
Ja dorzucę swoją radę. Można zrobić super grywalną i jednocześnie banalną w implementacji grę. Przykład - Crimsonland - absolutnie rozpoznawalny klasyk, który (jak głosi plotka) miał tylko być testem czy silnik działa jak powinien. Spójrz na Liero/Soldata, symulatory lotów, CCGy (collectible card game), implementacje planszówek (np. Catan)... jest masa prostych gier, które można zrobić naprawdę dobrze i zostać zauważonym. Osobiście polecam.

Z drugiej strony, są dwa argumenty za tym Twoim ~gothiciem. Po pierwsze, z każdego dużego projektu (również, a może nawet tym bardziej z nieudanego) cały team wyniesie masę doświadczeń. Po drugie... taką już mamy naszą rzeczywistość warsztatową, że jak zrobisz COKOLWIEK (jak było @up) to i tak Cie zauważą i pochwalą :) choćby to było i kiepskie techdemo.

Liosan

Offline Silverteam

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2007, 21:01:50
Po wszystkich waszych postach myślałem trochę nad tym i macie racje powinienem zacząć od początku a nie od końca. Może więc stworzymy fajną grę 2D Jednak potrzebował bym trochę waszej pomocy proszę odpiszcie co o tym sądzicie ?

maxest

  • Gość
# Wrzesień 23, 2007, 21:49:46
Znow prosisz sie o psychicznego guza ;). Naprawde, malo prawdopodobne ze ktos z "tutejszych" zechce byc Twoim mentorem i uczyc Cie kodzic gry - to jest cos co kazdy musi nauczyc sie indywidualnie i indywidualnie tworzyc pierwsze projekty - zeby sie po prostu czegos nauczyc. Tak wiec tutoriale/ksiazki w dlon i marsz do IDE :)